اخبار داغ

امام جمعه باقر شهر:

حضور شهید سلیمانی در رأس عملیات‌های مختلف وحدت اسلامی را محقق کرد

حضور شهید سلیمانی در رأس عملیات‌های مختلف وحدت اسلامی را محقق کرد
حجت الاسلام استیری گفت: مهم‌ترین شاخصه شهید سلیمانی که سبب تحقق وحدت در جامعه اسلامی شد ایثار شهید و حضور او در رأس اجرای عملیات‌های مختلف بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به مشخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی جدای از مکتب اسلام، و قرآن و اهل‌بیت نیست یعنی اگر کسی در مکتب اهل‌بیت پرورش یافته و این مکتب را شناخته باشد، می‌بیند که این مکتب جدایی از مکتب حاج قاسم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی اخلاص، ایثارگری و هم نوع دوستی را از جمله بارزترین خصوصیات شهید سلیمانی دانست و افزود: از دوران پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و در ماجرای مدافعان حرم و بحران‌هایی که در کشور ما به وجود آمد همچون سیل خوزستان، حس نوع‌ دوستی را به عینه در وجود شهید سلیمانی مشاهده می‌کنیم و این همان خصوصیتی است که مکتب اهل بیت و دین به ما تعلیم می‌دهد.

,

امام جمعه باقرشهر با بیان اینکه شهید سلیمانی در امتداد مکتب اهل بیت بوده است، عنوان کرد: ولایت محوری مهم‌ترین وظیفه سربازان دوران انقلاب و این برهه از زمان است و امروز هم وظیفه داریم حول محور ولایت حرکت کنیم و چشم و گوشمان به فرمان ولایت فقیه باشد که اگر این امر محقق شود قطع به یقین در مقابل بزرگترین تهدیدات و توطئه‌های دشمنان و تحریم‌هایی که امروز متاسفانه بسیار شدت گرفته است ایستادگی خواهیم کرد و پیروز می‌شویم.

,

وی بااشاره به مهم‌ترین شاخصه شهید سلیمانی که سبب تحقق وحدت در جامعه اسلامی شد، بیان داشت: ایثار شهید و حضور او در رأس اجرای عملیات‌های مختلف و اخلاص او که آنچه داشت را در طبق اخلاص قرار داد و به مردم خدمت نمود سبب ماندگاری و جاودانگی این شهید بزرگوار شده است.

,

استیری گفت: هرچقدر عیار اخلاص بالاتر باشد ارزش کار واثر آن نیز در جامعه بیشتر می‌شود بنابراین حاج قاسم سلیمانی این اخلاص را به منصه ظهور رساند و تمام جامعه این امر را مشاهده کردند چون شهید سلیمانی یک شخصیت بین المللی است و در تمام دنیا این شاخصه دیده شد و آزادیخواهان عالم نیز جذب این شاخصه شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه