اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران:

تفکر شهید سلیمانی به جریانی برای تقویت مستضعفان عالم تبدیل شد

تفکر شهید سلیمانی به جریانی برای تقویت مستضعفان عالم تبدیل شد
حجت الاسلام و المسلیمن محمدی گفت: تفکر شهید سلیمانی به جریانی برای از بین بردن استکبار و تقویت مستضعفان عالم تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلیمن حمزه محمدی امام جمعه واوان در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به لزوم زمان‌شناسی اظهار کرد: دشمن شناسی و زمان شناس بودن و شناخت ولی زمانه از شاخصه‌های بارز شهید سلیمانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز حاج قاسم سلیمانی عمل گرایی بود، اینکه انسان در زمان مقتضی دین خدا، ولی خدا و جبهه مستضعفان را یاری کند و تشخیص بدهد و به درستی به تشخص خود عمل کند بسیار مهم و باارزش است.

,

امام جمعه واوان با بیان اینکه دشمنان با شهادت سردار سلیمانی گمان می کردند به اهدافشان رسیده‌اند، بیان کرد: پیام سربازان این مکتب این است که خون شهید سلیمانی با شهادت وی تمام نشد و به یک جوشش بزرگ منطقه‌ای و جهانی تبدیل شد.

,

وی به نفوذ تفکر و نگاه حاج قاسم در کشورهای مختلف در میان مردم دنیا اشاره کرد و گفت: تفکر او به جریانی برای از بین بردن استکبار و تقویت مستضعفان عالم تبدیل شده است و این منجر به نابودی استکبار می شود.

,

محمدی به بیان شاخصه‌ها و مهمترین وظایف سربازان مکتب امام خمینی(ره) در این راستا پرداخت و ادامه داد: بزرگترین ویژگی مکتب امام خمینی(ره) مبارزه با استکبار و یاری مستضعفان عالم و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

,

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همگان این است که به رهبر، مردم و مستضعفان عالم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حذف موانع پیش رو کمک کنند و برای تحقق این مهم و شکل‌گیری جبهه‌ای قوی از میان مستضعفان عالم باید مجاهدت کرد تا وعده های الهی داده شده در قرآن درباره مستضعفان محقق شود و جبهه استکباری که بر همه عالم از  نظر مالی، فکری، اجتماعی و سیاسی چنبره زده است نابود شود.

,

دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران بزرگترین شاخصه پیروان مکتب امام خمینی(ره) را استقات و مقاومت در کنار ولی فقیه و امام زمان دانست و افزود: این همان چیزی است که در قرآن آمده است که « فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه