اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:

عبودیت و روحیه جهادی، دو شاخصه بارز حاج قاسم بود

عبودیت و روحیه جهادی، دو شاخصه بارز حاج قاسم بود
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: عبودیت و روحیه جهادی، دو شاخصه بارز از ویژگی‎های برجسته حاج قاسم سلیمانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین صمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: شهید سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری سرباز مکتب امام بوده و ویژگی‌های امام راحل را در خود ایجاد و تقویت کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی از عبودیت و بندگی خدا به عنوان نخستین ویژگی‌های متجلی مکتب امام در شهید سلیمانی یاد و عنوان کرد: شهید با برخورداری از فضائل اخلاقی همچون عبادت، رعایت حق‌الناس، روحیه عبودیت و عبد صالح بودن به معنای واقعی کلمه بنده صالح خدا بود.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران جهاد در راه خدا را از دیگر شاخصه‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و افزود: با شکل‎گیری و فعالیت گروهک‌های ترویستی در کشورهای اسلامی، شهید سلیمانی با برخورداری از روحیه جهادی فراگرفته در مکتب امام به دفاع از مسلمانان و مظلومان برخاست.

,

حجت‌الاسلام بهرامی در خصوص مهمترین پیام سربازان شهید سلیمانی به دشمنان گفت: آنان حاج قاسم را یک شخص دانسته و مکتب و مرام شهید را نشناخته بودند.

,

وی با اشاره به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب از شهید سلیمانی، تاکید کرد: اگرچه شهید در بین ما نیست، اما شخصیت و مکتب او هست و در آینده افرادی که با مکتب حاج قاسم آشنا می‌شوند، راه او را ادامه داده و دشمنان به اهداف خود در به شهادت رساندن سردار دل‌ها دست نخواهند یافت.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ادامه داد: اینگونه بود که اثر خون شهید موجب شورش مردم علیه ترامپ و در ادامه عدم موفقیت او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

,

حجت‌الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه ضربات سربازان شهید سلیمانی و جبهه مقاومت به عاملان شهادت حاج قاسم ادامه دارد، گفت: روزی فرار می‌رسد که آمریکایی‌ها از منطقه رخت برمی‌بنددند و منطقه ما امنیت و آزادی را به خود خواهد دید.

,

ولایتمداری، بصیرت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن به عنوان مهمترین وظیفه سربازان مکتب سلیمانی یاد و اظهار کرد: شهید سلیمانی خود نیز اینگونه بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه