اخبار داغ

نماینده مسیحیان ارمنی شمال در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

شهید سلیمانی؛ شخصیتی فراتر از تعصبات ملی

شهید سلیمانی؛ شخصیتی فراتر از تعصبات ملی
نماینده مسیحیان ارمنی شمال در مجلس شورای اسلامی ظلم‌ستیزی را عامل وحدت همه ادیان توحیدی دانست و گفت: شهید قاسم سلیمانی شخصیتی فراتر از تعصبات دینی و ملی و متعلق به همه مظلومان دنیا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی فراتر از تعصبات قومی، دینی و ملی بود و اینگونه به الگویی بی‎بدیل برای ایستادگی در برابر ظالمان و دفاع از مظلومان تبدیل شد و این همان سیره ادیان الهی و پیامبران توحیدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی در بیان مهمترین شاخصه‌های سربازان مکتب امام خمینی (ره) بیان کرد: برجسته‌ترین ویژگی سربازان این مکتب حفظ وحدت و اتحاد کلمه آن در شرایط حساس کنونی است.

,

نماینده مسیحیان ارمنی شمال در خانه ملت خاطرنشان کرد: سربازان این مکتب باید با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی در مسیر تحقق اهداف سردار سلیمانی به عنوان یکی از برجسته‌ترین تربیت‎شدگان مکتب امام حرکت کرده و ادامه‌دهنده راه و آرمان‎های شهدا باشند.

,

شاوردیان تاکید کرد: در شرایطی که جبهه جور و استکبار با توسل به هر حیله و نیرنگی به دنبال اعمال فشار به ملت ایران و دیگر ملت‎های آزاده جهان است، باید تفکر شهید سلیمانی در دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده‎خواهی مستکبران تداوم یابد.

,

وی با اشاره به مقاومت و مقابله ملت ایران در برابر تحریم‌ها و اعمال فشارهای خصمانه دشمنان انقلاب، افزود: سیره و تفکر امام و شهدا باید تا بیرون راندن دشمنان متجاوز از منطقه ادامه یافته و آنها را به سزای اعمال کریه و پلیدشان برسانیم.

,

نماینده مسیحیان ارمنی شمال در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در بیان مهمترین عامل وحدت ادیان توحیدی گفت: مقابله با ظالم و دفاع از حق و مظلومیت مهمتربن عامل وحدت در میان همه ادیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه