اخبار داغ

فرماندار شهرستان هرسین:

4میلیارد ریال بسته حمایتی در شهرستان هرسین توزیع شده است

4میلیارد ریال بسته حمایتی در شهرستان هرسین توزیع شده است
عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین گفت: از ابتدای اجرای رزمایش مومنانه و طرح شهید سلیمانی ۴ میلیارد ریال در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا ، نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، امروز با حضور فرماندار هرسین، فرمانده سپاه ناحیه، و مسئول دفتر حوزه نمانیدگی ناحیه  و با همکاری بسیج سازندگی تعداد 310بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

عبادالله کنجوریان در حاشیه این مراسم اظهار داشت:  از ابتدای اجرای رزمایش مومنانه و طرح شهید سلیمانی تا امروز، ۱۳۴۰ بسته حمایتی و ۷۴۰ پرس غذای گرم با مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد ریال در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا ، نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع شده است.

وی افزود:  این بسته های حمایتی شامل مواد غذایی ، بهداشتی و لوازم التحریر است که پس از شناسایی افراد و خانواده های مستحق توسط سپاه به درب منازل آنان تحویل داده شده است.

فرماندار هرسین در ادامه  از فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه هرسین و تمام خیرینی که در تهیه و توزیع این بسته های حمایتی سهیم بوده اند قدردانی کرد.

کنجوریان اظهار داشت: از زمان اجرای طرح مقدس شهید سلیمانی آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین کاهش چشمگیری داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه