اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد:

امپراطوری رسانهای غرب در جنگ نرم به فکر تغییر نگرش به باور ها است

امپراطوری رسانهای غرب در جنگ نرم به فکر تغییر نگرش به باور ها است
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص جو سازی برخی رسانه های بیگانه همچنین سلبریتی ها غرب گرا که در حال تبلیغ برای واکسن خارجی هستند گفت: این موضوع بحث امپراطوری رسانه ای غرب را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیر علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  در خصوص جو سازی برخی رسانه های بیگانه همچنین سلبریتی ها غرب گرا  که در حال  تبلیغ برای واکسن خارجی هستند گفت: این موضوع بحث امپراطوری رسانه ای غرب را نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پاین متخصص علوم روانشناسی گفت: در دویست سال اخیر ما نمی توانیم بعد غالب فرهنگ ما ایرانی ها شده است به خصوص اینکه  همیشه می خواهند به ما تلقین کنند که شما نمی توانید و تمام کارهای خوب از جمله صنعت و علم از آن غرب است.

,

خرامین در ادامه افزود: وقتی می گویند ایران واکسن ساخته است همه با دید ناباوری نگاه می کنند حتی برخی ها با دید تمسخر نگاه می کنند.

,

استاد دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت : در چند سال اخیر  القای باور دروغین ما نمی توانیم را شکست داده ایم مثلا در هسته ای که پیچیده ترین و البته مشکل ترین قسمت علم بود ما اقتدار خود را نشان داده ایم همچنین در  شیمی، صنعت دفاعی نیز همین طور حتی می توان گفت در صنعت دفاعی ما  در بین کشور های جهان جزء چند کشور اول  در این صعنت هستم و حرفی برای گفتن داریم.

,

وی گفت: این خود باختگی ها به خصوص خود باختگی های سلبریتی های ما بر گرفته از این اصل است که نمی توانند باور کنند و بپذیرند که ایرانی می تواند و هنوز هم وقتی در کشور ادعایی می شود با دیده عدم اعتماد به آن نگاه می کنند، این اولین علت این مسئله است. دومین علت این مسئله امپراطور رسانه ای غرب است که در جنگ نرم  و تغییر نگرش به باور ها و همچنین تغییر الگو های حمله می کند.

,

 وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین الگو های جامعه همین سلبریتی ها هستند چون این افراد الگو  های جامعه هستند و راه را برای  بخشی از جامعه نشان می دهند بنابراین نفوذ دنیای استکبار در این قشر متاسفانه بسیار زیاد است .

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه