اخبار داغ

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:

۱۲۲ هزار لرستانی در اجرای طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

۱۲۲ هزار لرستانی در اجرای طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند
کوشکی گفت: ۱۲۲ هزار و ۹۸۰ نفر در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان لرستان غربالگری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در آذرماه با هدف کاهش شیوع کرونا و مرگ و میر در کشور آغاز شد؛ این طرح در استان لرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و هلال احمر شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۲ هزار و ۹۳۲ نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده و هشت هزار و ۱۱۸ نفر بیمار کرونایی شناسایی شده اند.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: هشت هزار و ۳۲۵ نفر مراقبت در منزل انجام شده و ۳۷۶ نفر که شرایط مناسبی نداشتند به بیمارستان ارجاع داده شده اند.

,

کوشکی با اشاره به کاهش ابتلا و مرگ و میر کرونا در استان عنوان کرد: با اجرای این طرح در دی ماه نسبت به آبان و آذرماه، میزان ابتلا ۷۷ درصد، بستری ۷۵ و مرگ و میر ۸۱ درصد کاهش یافته است.

,

وی از بازرسی بیش از ۴۵ مورد در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت ۴۵ هزار و ۳۱۱ مورد بازرسی در بخش های مختلف صورت گرفته که در این راستا دو هزار و ۱۶۶ مورد تذکر داده شده و ۳۵۳ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان لرستان گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت ضدعفونی منازل بوده که جمعا دو هزار و ۷۷ منزل ضدعفونی و گندزدایی شده است.

,

کوشکی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان خاطرنشان کرد: ادارات ۹۸ درصد، اصناف ۸۵، مراجعین اصناف ۸۰ و مراکز عمومی ۸۵ درصد از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

,

وی بیان کرد: در این مدت ۲۳ هزار و ۹۲۲ بسته حمایتی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه