اخبار داغ

دوران آرامش یانکی ها به پایان رسید/ از توهم حمله ایرانی ها به کنگره تا بمب گذاری بیخ گوش نمایندگان

دوران آرامش یانکی ها به پایان رسید/ از توهم حمله ایرانی ها به کنگره تا بمب گذاری بیخ گوش نمایندگان
اعلام ابعاد جدید حمله به کنگره آمریکا نشان می دهد که این کشور دیگر روی آرامش را نخواهد دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، چند روز گذشته حمله به کنگره آمریکا اتفاقی مهم در تاریخ آمریکا بود که از جنبه امنیت ملی این کشور بسیار اهمیت داشت. این موضوع نشان داد که مساله ای به نام آرامش(هر چند به صورت تصنعی) به اتمام رسیده است. پیش از این گزارش ها از داخل این کشور حاکی از آن بود که آنچنان که تبلیغات صورت می گیرد، شهروندان آمریکایی به خصوص جامعه سیاه پوست آرامشی ندارند به صورتی که هر چند وقت یک بار چندین نفر از آنان توسط خود ماموران دولتی کشته می شوند.

اما انتشار اخبار جدید از واقعه حمله به کنگره نشان می دهد که این موضوع دارای ابعاد گسترده تری بوده است که نه تنها فقط حمله به کنگره نبود بلکه تلاش هایی بیشتری نیز در راستای به آشوب کشیده این کشور نیز بوده است.

خبرها حاکی از آن است که در جریان حمله به کنگره در این منطقه بمب گذاری نیز صورت گرفته است.

به گفته معاون دادستان‌کل ایالت واشنگتن در حادثه حمله به کنگره، چندین بمب در محوطه ساختمان کنگره نصب شده بود.

معاون دادستان واشنگتن افزود: بمب‌های دست‌ساز در نزدیکی مقر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در واشنگتن کشف و ضبط شده است.

روی دیگر سکه حمله به کنگره توهم برخی از سیاسیون این کشور در زمان حمله بوده است.

از آنجایی که آمریکایی ها سال هاست که در ترس و وحشت ضربه خوردن از ایرانیان هستند، برخی از سیاسیون نیز در زمان حمله به کنگره گمان می کرده اند که این اقدام کار ایران بوده است!

سناتور «سوزان کالینز» نماینده ایالت مِین در سنای آمریکا اعلام کرد که هنگام حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمریکا ابتدا گمان می‌کرده است که ایرانی‌ها به کنگره آمریکا حمله کرده‌اند، اما در ادامه با توضیحات یک افسر پلیس متوجه شده است که هواداران ترامپ به کنگره هجوم آورده‌اند.

این گفته سناتور آمریکایی حاکی از وحشت در ایالات متحده آمریکا و بین سیاسیون کشور است. از طرفی آشوب و ناآرامی در کشور توسط خود آمریکایی ها صورت می گیرد و از طرفی دیگر از اقدام ایران علیه خود همواره در وحشت هستند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه