اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد

توزیع بیش از ۱۲۰۰سبد معیشتی در رشتخوار

توزیع بیش از ۱۲۰۰سبد معیشتی در رشتخوار
اشترایه، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ادامه کمک‌های مومنانه در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی تا کنون 1281 بسته معیشتی با همکاری سپاه ناحیه رشتخوار بین خانواده بیماران کرونایی نیازمند در رشتخوار توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخواردر گفت‌وگو با صبح توس، با تسلیت پیشاپیش ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: در راستای اجراشدن فرمایشات مقام معظم رهبری و در ادامه کمک‌های مؤمنانه به‌منظور تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و اقلام معیشتی خانوارهای نیازمند،  در قالب طرح بزرگ شهید سلیمانی در مقابله با بیماری کووید-19 تاکنون 1281 بسته معیشتی با همکاری سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار بین خانواده بیماران کرونایی نیازمند در رشتخوار توزیع‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه، افزود: طرح شهید سلیمانی با شعار "مسجد، سنگر سلامت "  از 22 آبان ماه سال جاری با مشارکت سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار آغازشده است و با همراهی فرماندهی سپاه ناحیه رشتخوار ، جلسات هماهنگی و آموزشی در تمام مناطق شهرستان با محوریت مساجد برگزار شد. 

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با اشاره بر فعالیت ادامه‌دار گروه‌های فعال در طرح مسجد سنگر سلامت در این شهرستان، یادآور شد:7 تیم حمایتی، 42 تیم رصد و رهگیری، 7 تیم نظارتی و 4 تیم مراقبتی در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان رشتخوار هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

,

اشترایه با اشاره به رصد و پیگیری افراد مرتبط با بیماران در این طرح نیز، اذعان داشت : تاکنون 1495 نفر از افراد در معرض تماس نزدیک توسط تیم‌های رصد و رهگیری مورد پیگیری قرارگرفته‌اند.

,

وی در ادامه در رابطه باگشت های نظارتی مشترک در طرح مسجد سنگر سلامت در رشتخوار، بیان داشت: 787 بازدید از امکان تهیه و توزیع مواد غذایی و واحدهای صنفی توسط تیم‌های نظارتی در قالب طرح شهید سلیمانی انجام‌شده است.

,

 شهرستان رشتخوار با جمعیتی بالغ‌بر 62 هزار نفر، 57 روستا، در فاصله 210 کیلومتری مشهد مقدس واقع‌شده است.

انتهای پیام/

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه