اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

فشار حداکثری در هم شکست/ از «برجام» بی‌نیاز شده‌ایم

فشار حداکثری در هم شکست/ از «برجام» بی‌نیاز شده‌ایم
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما به جایی رسیده‌ایم که از برجام بی نیاز شده‌ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد و یا بر نگردد، آنها هرچه توطئه اندیشیدند به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، اظهار داشت: این روزها عطر دل انگیز شهادت مردان تاریخ ساز و فراموش نشدنی تاریخ اسلام و جهاد سخت در مقابل دشمنان خدا و هم در عرصه جهاد نرم در مقابل آرایش گسترده جهانی علیه اسلام و مسلمانان یعنی سردار پر افتخار و سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید فخری زاده و علامه مصباح بیرق دار دفاع از ولایت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: علامه مصباح فردی بصیر و دانشمندی بی‌نظیر بود که دست یابی به شخصیت بزرگ او کار ناممکنی است، او با آبروی خود با خدا معامله کرد. او شخصیتش در میدان نبرد با دشمن شهید شد. او همه آبرو و حیثیت خود را در دفاع از ولایت به میدان آورد و شخصیت او شهید شد.

,

فرمانده کل سپاه آیت الله مصباح را شخصیتی شهید نامید و گفت: در رحلت عالمان بزرگ تولدی رخ می‌دهد زیرا آنها هیچ گاه تمام نمی‌شود و همیشه جاری هستند آنها در اندیشه کسانی که تربیت کرده‌اند جاری هستند و تکثیر شده هستند و امتداد می‌یابند، علامه مصباح در روح، وجود، قلب و میدان شاگردانش تکثیر شده بود و آنها را با مکتب امام صادق (ع) آشنا کرده بود، پس چنین شخصیتی هرگز نمی میرد.

,

سرلشکر سلامی اظهار داشت: عالمان بزرگ دین هرگز نمی‌میرند و در نام و مکان محدود نمی‌شوند، آیت الله مصباح سرزنش‌ها و تهمت را در دفاع از ولایت فقیه می‌شنید و صبر می‌کرد.

,

وی اضافه کرد : علامه مصباح به معنای واقعی کلمه بزرگ بود و می دانست از چه موضوع مهمی دفاع می کند و جسارت و تهمت های دیگران او را از مسیر عدالت جدا نمی کرد، این خصوصیات از او یک نمونه زنده و جاودان از پرورش یافتگان مکتب اهل بیت(ع) ساخته بود، او ستاره و نشانه ای بود که راه را نشان می داد و در شب های تیره هدایت گر یک امت بود.

,

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: علامه مصباح به خوبی می دانست که بعد از سالها حکومت الهی تشکیل و ولی امر مسلمین جهان در مقابل مستکبران جهان که به تمامی تجهیزات و فنون نوین مجهز هستند ایستاده است، ما برای اولین بار حکومت تشکیل داده ایم و این عرصه، میدان بزرگی برای آزمایش همه آنهایی که به اسلام معتقدند ایجاد شده تا میزان بصیرت و بینش آنها در برابر امواج وسوسه دشمن سنجیده شود.  

,

سرلشکر سلامی گفت: ولی فقیه با حکمت و تدبیر درست و به موقع و مبتنی بر سنت الهی و متکی بر منطق وحی، توانست منطق حاکم بر نظام نابرابر قدرت را در هم بشکند، در عصر نابرابری وسیع قدرت ولایت فقیه توانسته با نفوذ کلام و حکمت در برابر توطئه های دشمنان بایستد و تمام آرزو های دشمن و خود دشمن را به سمت گورستان هدایت کند.

,

وی افزود: آیت الله مصباح از گوهری گران بها، یعنی ولایت فقیه دفاع می کرد و این شد که مسلمانان از گورستان جهل بیرون آمدند،  این حرکت عظیم مردمی در تاریخ بی سابقه است، جدال امروز اسلام نبردی مانند حرکت عظیم امام حسین (ع) در روز عاشوراست اما امروز مسلمانان امام خود را تنها نمی گذارند و به پای اهداف او کشته می شوند و او در این میدان ایستاده و هدایت می کنند.  

,

فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: رئیس جمهور آمریکا فردی افسرده و شکست خورده است. کسی که آمریکا را به زمین زد، امروز دیگر معمار فشار حداکثری و فشار حداکثری هر دو در هم شکست اند.

,

 سرلشکر سلامی گفت: تمام تمرکز دشمن بر رهبری ماست و می بینید که چگونه بر کلمات و بیانات او حتی در خصوص واکسن تمرکز کرده اند و می خواهند مانع خط روشن و کلام نورانی او در هدایت بشر شوند.

,

وی همچنین به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اسرائیل از درون پوسیده شده و وضعیت آمریکا را هم می بینید،  اما ما به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد و یا بر نگردد، آنها هرچه توطئه اندیشیدن به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

,

منبع: مهر

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه