اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری:

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تا پاکسازی کامل منطقه آلوده شهرکرد ادامه دارد

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تا پاکسازی کامل منطقه آلوده شهرکرد ادامه دارد
سیدقدیر مرتضوی گفت: تا پاکسازی این منطقه راه چندانی نداریم و در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد که این منطقه را از لوث وجود سوداگران مرگ و افرادی که بنا ندارند مسیر درست زندگی را پیش بگیرند، پاک شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سیدقدیر مرتضوی پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح پاکسازی، ارتقا امنیت و پلمپ اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد اظهار کرد: این طرح از سلسله طرح‌هایی است که از دو سال گذشته آغاز شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: فضای عمومی منطقه آلوده شهرکرد نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده اما هنوز عرصه برای فعالیت برخی از افراد وجود دارد.
وی ادامه داد: عملیات امروز یک هشدار بسیار جدی است برای آن افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند.

مرتضوی عنوان کرد: هشدار جدی می‌دهیم به افرادی که در منطقه آلوده شهرکرد قصد سوداگری مواد مخدر دارند و اقدام به فروش این مواد افیونی می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا پاکسازی این منطقه راه چندانی نداریم و در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد که این منطقه را از لوث وجود سوداگران مرگ و افرادی که بنا ندارند مسیر درست زندگی را در پیش بگیرند، پاک شده است.

وی از رسانه‌ها تقاضا کرد تا از ظرفیت خود استفاده و والدین را آگاه کنند که از فرزندان خود مراقبت کرده تا مبادا به دام اعتیاد گرفتار شوند.

مرتضوی اضافه کرد: از مردم جامعه می‌خواهیم با هوشیاری در بحث گزارشاتی که از فروش مواد مخدر می‌دهند یا امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص در ارتقا امنیت شهر که یک وظیفه همگانی است یاری کننده مجموعه‌های مربوطه استانی باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بحث مقابله با فروشندگان مواد مخدر جدی تر از قبل دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری امسال در بحث برخورد با خرده‌فروشان رتبه سوم کشور را به دست آورد، این یک عملکرد بسیار قوی و ارزشمند بود که نشان از عزم جدی و توجه ویژه مجموعه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان به این مقوله مهم اعتیاد دارد.

مرتضوی ادامه داد: در جریان اجرای طرح پاکسازی، ارتقا امنیت و پلمپ اماکن تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه آلوده شهرکرد پنج منزل مسکونی که در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی مشخص شده بود فروش مواد مخدر در آن‌ها صورت گرفته و این کار ادامه داشته است، با دستور قضایی به مدت نامعلوم پلمپ شد تا مسیر قضایی خود را طی کند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه