اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه:

مسئولیت، یک امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است

مسئولیت، یک امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است
ایرج کریمخانی گفت: مسئولیت یک امانت و فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم است که بایستی همه کارکنان قدر این فرصتها را بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله،,

طی این مراسم که با حضور پرسنل اداره و تعدادی از فرهنگیان برگزار شد، از زحمات بخشعلی عطایی تقدیر و تشکر بعمل آمد و مهران رضایی به عنوان معاون جدید اداره معرفی شد.

,

ایرج کریمخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه مسئولیت را یک امانت و فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم دانست و ابراز امیدواری کرد: همه کارکنان قدر این فرصتها را بدانند و صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

,

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت پیشین اداره، ادامه داد: برای آقای مهران رضایی در پست جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با بهره گیری از تجارب و دانش ایشان و همکاری مجموعه اداره، شاهد پیشرفت روزافزون اداره و دانش آموزان شهرستان باشیم.

,

مهران رضایی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه نیز ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق و اساسی ترین عامل رشد و توسعه کشور، نقشی مهم و بی بدیل در پیشرفت و ترقی کشور دارد.

,

رضایی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه تحول و اصلاح آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد؛ تا با تلاش همه همکاران، برنامه وعلم محوری، جدیت در کار، انضباط، تعامل، همکاری و همدلی کلیه کارکنان، مشکلات موجود حل، کمبودها را برطرف و شاخص ها را ارتقاء دهیم، همچنین برای تحقق وضع مطلوب تر همواره تلاش کنیم و شاهد آینده ای روشن برای دانش آموزان عزیز و بسیار مستعد شهر و دیارمان باشیم.

,

در پایان، متن حکم انتصاب معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در حضور مسئولین اداره و جمعی از فرهنگیان قرائت و توسط ریاست اداره به مهران رضایی تقدیم شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه