اخبار داغ

معاون وزیر:

۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد

۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد
رخشانی‌مهر گفت: 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد که 26 هزار کلاس از این تعداد از محل اعتبارات دولتی و 14 هزار کلاس توسط خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم نیوز، مهرالله رخشانی‌مهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد کلاس درس نیمه تمام، عملیات عمرانی  ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس تا پایان امسال به اتمام می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: این کلاس ها در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ فضای آموزشی با ۲ میلیون مترمربع فضا تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

,

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، گفت: زمینه استاندارد سازی سیستم گرمایشی در حال انجام است و تعداد کلاس های مورد نیاز به سیستم گرمایشی از ۱۸۰ هزار کلاس به ۴۷ هزار کلاس درس کاهش یافته است.

,

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در خصوص سیستم های گرمایشی انجام می‌شود، بیان کرد: این اقدامات از محل منابع بند “ه” تبصره یک و محل منابع خود سازمان و با اعتبارات سال آینده انجام خواهد شد.

,

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بیان کرد:  سهم استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد ارتقا یافته است.

,

رخشانی مهر ادامه داد: در زمینه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اعتبارهای ۶۴۰ میلیارد تومانی توسط شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و  ۴۰۰ میلیارد تومانی از محل منابع شرکت نفت به این بخش تخصیص یافته است.

,

به گفته وی این تخصیص ها همزمان با پیشرفت طرح ها بوده است.

,

وی تاکید کرد: پرونده سیستم های گرمایشی غیر استاندارد به زودی در آذربایجان‌غربی نیز بسته می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه