اخبار داغ

در ادامه پیگیری‌های رسانه‌ای؛

۲۳۰۰ تن روغن در بازار لرستان توزیع شد/ با فروش اجباری برخی اقلام همراه با روغن برخورد می‌شود

۲۳۰۰ تن روغن در بازار لرستان توزیع شد/ با فروش اجباری برخی اقلام همراه با روغن برخورد می‌شود
در ادامه پیگیری های پایگاه خبری سفیرافلاک، رئیس اتاق اصناف لرستان از توزیع 2 هزار و 350 تن روغن در بازار لرستان و برخورد با متخلفانی که اقدام به فروش اجباری اجناس به همراه روغن می کنند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، طی ماه های اخیر کمبود و گرانی روغن در بازار لرستان به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده بود و برای تهیه یک بطری روغن باید در صف های طویل خرید می ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

در واقع فروش روغن در برخی مغازه ها شرطی شده بود و بعضی مغازه داران دست به ابتکار زده و از مشتریان درخواست داشتند به ازای میزان خریدی که دارند می توانند روغن خریداری کنند.

,

پایگاه خبری سفیرافلاک با پیگیری های متعدد از مسئولان مربوطه و انتشار گزارشی با عنوان «انبارهای پُر و فروشگاه های خالی از «روغن»/توزیع قطره‌چکانی دردی را دوا نمی کند!»  به این موضوع پرداخت تا شاید مشکل کمبود روغن و فرش اجباری سایرکالاها به خریداران روغن مرتفع شود.

, انبارهای پُر و فروشگاه های خالی از «روغن»/توزیع قطره‌چکانی دردی را دوا نمی کند!» , انبارهای پُر و فروشگاه های خالی از «روغن»/توزیع قطره‌چکانی دردی را دوا نمی کند!,

, ,

فروش اجباری اجناس تخلف است

, فروش اجباری اجناس تخلف است, فروش اجباری اجناس تخلف است,

منوچهر اسبکوه رئیس اتاق اصناف لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به وضعیت کمبود روغن در بازار و اینکه روغن ها به صورت سهمیه ای در فروشگاه ها توزیع می شود، فروشنده حق فروش اجباری کالای دیگر به همراه روغن را ندارد.

,

وی افزود: فروش اجباری کالا به همراه روغن ممنوع بوده و در صورت مشاهده، شهروندان می توانند اطلاع دهند تا رسیدگی و برخورد شود.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان از توزیع روغن در سطح بازار خبر داد و گفت: دو هزار و ۳۵۰ تن روغن در بازار لرستان و فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ عرضه شده است.

,

, ,

توزیع ۲۳۵۰ تن روغن در بازار

, توزیع ۲۳۵۰ تن روغن در بازار, توزیع ۲۳۵۰ تن روغن در بازار,

اسبکوه عنوان کرد: در حال حاضر کمبود روغن در بازار وجود ندارد و علاوه بر این سهمیه که برای استان در نظر گرفته شده، برخی شرکت ها اقدام به توزیع روغن در مغازه ها و سایر فروشگاه ها کرده اند و نسبت به نیاز استان، روغن وجود دارد.

,

وی بیان کرد: شهروندان هرگونه گران فروشی، کم فروشی و تخلفات را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه