اخبار داغ

در روز کاری پایانی هفته رخ داد؛

ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس/ ۲۵ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس/ ۲۵ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص بورس تهران امروز با ۳۰ هزار و ۸۴۲ واحد ریزش در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات بازار سهام با توجه به فروش اوراق توسط دولت به بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه روز پایانی کاری هفته را مانند روزهای گذشته با ریزش و قرمز پوشی به پایان رساند. معاملات بازار سهام امروز براساس انتظار با فشار فروش آغاز بکار کرد و شاخص بورس در همان یک ساعت نخست بیش از ۲۰ هزار واحد نزول داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در جریان معاملات امروز چهارشنبه تقاضا در لحظاتی با ورود حقوقی بهبود یافت و صف‌های فروش را شاهد نبودیم؛ ولی فشار عرضه در اکثر نمادها باعث معامله سهم‌ها در کف قیمتی روز بود؛ هر چند با جمع شدن صف‌ها؛ سهام شاخص سازها و شرکت‌های بازرگ در قیمت صفر تابلو معامله می‌شدند.
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۲ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۸۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۴۰۶ واحد افت عدد ۴۵۴ هزار و ۷۸۶ واحد را ثبت کرد.
,
 
,
معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۸۹۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۱۳ میلیارد و ۲۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی بود. 
,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام هم به حدود ۲۵ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان رسید که بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان آن به فروش اوراق توسط دولت در بازار برمی‌گردد.
 
,
ارزش معاملات بازار سهام هم به حدود ۲۵ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان رسید که بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان آن به فروش اوراق توسط دولت در بازار برمی‌گردد.
,
 
,
معاملات خرد سهام در روز جاری حدود ۱۳ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۰۴۸ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۹۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۳۰۰ هزار معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.
, معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۹۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۳۰۰ هزار معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی جم با بیشترین اثر منفی در ریزش بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد سرمایه گذاری تامین اجتماعیبا بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۸۱ واحد کاهش به ۱۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۳۸۱ واحد کاهش به ۱۸ هزار و ۳۲۰ واحد رسید.,
 
,
معامله‌گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۵۹۹ هزار نوبت و به ارزش ۱۴ هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان معامله کردند که بخشی زیادی از ارزش معاملات به فروش اوراق توسط دولت ارتباط دارد.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گوهر زمین، صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین نقش را در کاهش شاخص فرابورس داشتند و در مقابل سرمایه نماد گذاری مالی سپهر صادرات با بیشترین اثر مثبت از افت بیشتر شاخص جلوگیری کرد.
,
 
,
 انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه