اخبار داغ

فرماندار هرسین:

ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر مطالبه بحق مردم است

ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر مطالبه بحق مردم است
عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ضمن بازدید از وضعیت کسبه و بازاریان شهرستان، گفت: جمع آوری دست فروشان و صنوفی که اقدام به سد معبر و مسدود نمودن مسیر تردد شهروندان در معابر را می نمایند از مهمترین مطالبات بحق و قانونی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین امروز با تعدادی از کسبه و بازاریان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

کنجوریان در این بازدید گفت: جمع آوری دست فروشان و صنوفی که اقدام به سد معبر و مسدود نمودن مسیر تردد شهروندان در معابر را می نمایند از مهمترین مطالبات بحق و قانونی مردم است.

,

فرماندار هرسین تصریح کرد: معابر کم عرض شهرستان جوابگوی بساط این دست فروشان نیست و این مشاغل علاوه بر آلودگی صوتی چالش ها و آسیب های دیگری بدنبال دارند.

,

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده و همچنین مشخص شدن اماکنی برای فعالیت دست فروشان و وانت بارها، متاسفانه صاحبان این مشاغل با توجه به اطلاع رسانی های گسترده انجام شده در مکان های پیش بینی شده حضور نیافتند و همچنان بر اقدامات خود اصرار دارند.

,

فرماندار شهرستان هرسین بیان داشت: تعدادی از وانت بارها و اصناف مستقر در میادین اصلی شهر، بلوار سپاه، حد فاصل چهارراه انقلاب تا میدان جمهوری اسلامی اجناس خود را بصورت خارج از قانون و حتی عرف در پیاده رو و کنار خیابان و مسیر تردد خودروها قرار میدهند و این‌ موضوع علاوه بر ترافیک و نارضایتی شهروندان زمینه ابتلا به کرونا را فراهم کرده است.

,

کنجوریان در پایان اظهار داشت: با همکاری دستگاههایی که متولی ساماندهی و رفع سد معبر هستند بزودی مطالبه مردم محقق خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه