اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله مصباح یزدی در خاموش کردن فتنه ها ثبات قدم کم نظیری داشت

آیت الله مصباح یزدی  در خاموش کردن فتنه ها ثبات قدم کم نظیری داشت
امان الله علیمرادی گفت:آیت الله مصباح یزدی در اظهار حق، انکار باطل، رد بدعت ها، خاموش کردن فتنه ها و هدایت به صراط مستقیم ثبات قدم کم نظیری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، متفکر برجسته، مدیر شایسته آیت الله  مصباح یزدی، برای حوزه‌ علمیه و ملت ایران و انقلاب و نطام اسلامی، خسارتی بزرگ است، گفت: این مرد بزرگ در اظهار حق، انکار باطل، رد بدعت ها، خاموش کردن فتنه ها و هدایت به صراط مستقیم ثبات قدم کم نظیری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی عمر مبارک خود را در تولید اندیشه‌ های اسلامی نو، ناب و راهگشا و نگارش کتب فاخر اسلامی بر حسب نیاز زمانه و تربیت عالمان اثرگذار و نقش آفرینی انقلابی در همه‌ عرصه‌های نیاز انقلاب و نظام گذراند.

,

وی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی با تلاش مخلصانه مستمر علمی و معنوی و تخلق به معالی اخلاق از دانشمندان متنفذ و نظریه پردازان برجسته دینی شدند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: سراسر عمر با برکت این عالم بزرگ، به تبیین و ترویج اسلام ناب و خدمت به انقلاب و نظام اسلامی، تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی و تولید آثار علمی فاخر و دفع شبهات از ساحت مقدس دین و مکتب اهل البیت علیهم السلام گذشت و در یاری رهبر معظم انقلاب اهتمام کم نظیر داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه