اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح کرد؛

رشد ۷۳ درصدی اعتبارات سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۰/ ۵۰ پروژه ناتمام تا پایان سال مالی ۹۹ به اتمام می رسد

رشد ۷۳ درصدی اعتبارات سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۰/ ۵۰ پروژه ناتمام تا پایان سال مالی ۹۹ به اتمام می رسد
مهرداد عرب اول گفت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه عمرانی سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۰ با رشد ۷۳ درصدی همراه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد عرب اول، رئیس سارمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: تیرماه امسال تعهدی مبنی بر اتمام ۵۰ پروژه موثر و بزرگ که مدت زمان اجرای آن مقداری طولانی شده بود، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد و تک به تک پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد بالغ بر ۴۰ پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ۱۰ پروژه باقی مانده بر اساس قولی که مدیران در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان ارائه کردند و جزو مصوبات منظور می شود، تا پایان سال مالی ۱۳۹۹ به اتمام خواهد رسید.

به گفته عرب اول، یکسری پروژه‌های نیمه تمام از سنوات گذشته در استان شروع شده که هر سال بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اولویت تأمین اعتبار با این طرح هاست، امکان دارد که پروژه ای به لحاظ اجرا یا از نظر پیمانکاری دچار مشکل شده باشد که به طور قطع این طرح ها احصا می شود.

وی ادامه داد: به بخشی از این پروژه ها از طریق شورای فنی استان و به تعدادی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی رسیدگی می شود تا با اعتباری که اختصاص پیدا می‌کند، به سرانجام و بهره‌برداری برسد.

عرب اول با اشاره به میزان جزب اعتبارات این طرح گفت: در سال ۹۸ اعتبارات پروژه‌های استانی به طور کامل جذب شد، در بخش طرح های ملی به جز یک پروژه که در حوزه یکی از دستگاه اجرایی مهم بود، ۹۸ درصد اعتبارات جذب شد.

وی با بیان این که جایگاه سیستان و بلوچستان در لایحه ۱۴۰۰ مناسب است، گفت: حدود سه هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی سرمایه عمرانی برای استان در لایحه ۱۴۰۰ دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با بیان این که این اعتبارات ۷۳ درصد نسبت به سال ۹۹ رشد داشته است، ابراز امیدواری کرد: در فرآیند بررسی بودجه در مجلس بتوانیم سهم بیشتری را به استان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه