اخبار داغ

سرپرست صمت لرستان:

۳۹ میلیارد ریال پرونده تخلف برای اصناف لرستان تشکیل شد

۳۹ میلیارد ریال پرونده تخلف برای اصناف لرستان تشکیل شد
رازانی گفت: 39 میلیارد ریال پرونده تخلف از ابتدای دی ماه تاکنون برای اصناف لرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک بختیار رازانی اظهار داشت: برای جلوگیری از قاچاق کالا و احتکار، ثبت اطلاعات و موجودی انبارهای کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالای این استان اجباری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا از ابتدای دی ماه تاکنون پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی استان به میزان ٣٩ میلیارد و ٣۶٨ میلیون ریال تشکیل و صاحبان واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

,

سرپرست صمت لرستان تصریح کرد: در بازرسی از واحدهای تیرچه بلوک استان یک واحد به علت تقلب در ساخت تیرچه، شناسایی شد که پرونده تخلفاتی به میزان یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

,

رازانی عنوان کرد: همچنین در بازرسی از واحدهای انبار کودشیمیایی یک واحد به علت قاچاق ٣۵۶ کیسه کود متخلف شناخته شده است که به میزان ۵١۶ میلیون ریال پروند تخلفاتی تشکیل شد.

,

وی گفت: در بازرسی از واحدهای انبار نهاده‌های دامی یک واحد به علت قاچاق ٢٢۴ هزار و ٧٧٠ کیلوگرم کنجاله‌ سویا متخلف شناخته شد که در این زمینه پرونده تخلفاتی به ارزش ٣٣ میلیارد و ۴١ میلیون ریال تشکیل و پرونده صاحب این انبار به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

,

سرپرست صمت لرستان اظهار داشت: همچنین دو واحد انبار نهاده‌های دامی دیگر به علت عرضه خارج از شبکه ١۶٨ هزار و ١٠٠ کیلوگرم جو متخلف شناخته شد که پرونده تخلفاتی این واحدها نیز سه میلیارد و ٣۶٢ میلیون ریال بود.

,

رازانی افزود: در پی گزارش واصله و بازرسی به عمل آمده از واحدهای انبار لوازم خانگی یک واحد متخلف به دلیل احتکار ١٠ دستگاه لوازم خانگی متخلف شناسایی شد و پرونده تخلفاتی به ارزش ٩۴٩ میلیون ریال تشکیل شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در آذرماه ۳۱ دستگاه یخچال و ماشین لباسشویی، ۲۷۲ هزار کیلوگرم شکر، ۱۲ هزار و ۷۹۲ قلم کالا از عمده فروشی های موادغذایی، هشت هزار و ۵۲۱ لیتر ماده ضدعفونی کننده، ۶۹۰ قلم لوازم یدکی خودرو و۶۶۸ کیسه برنج احتکار شده کشف شد؛ همچنین در سه ماهه اخیر با بازرسی از ۶۰ انبار، تعداد ۳۵ انبار به ارزش ریالی بیش از ۱۵ میلیارد تومان جریمه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه