اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

چهره واقعی لیبرال دموکراسی این روزها در آمریکا در حال نمایش است

چهره واقعی لیبرال دموکراسی این روزها در آمریکا در حال نمایش است
سید رضا صدرالحسینی گفت: آنچه این روزها در امریکا در حال وقوع است نقطه سیاه دیگری در پرونده لیبرالیسم و نشان‌دهنده افول این تفکر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه انتخابات اخیر آمریکا و حوادث بعد از آن، مقطعی بی‌سابقه در تاریخ این کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در واقع آنچه امروز در آمریکا در حال رخ دادن است، چهره واقعی آمریکا را دارد بدون روتوش به ملت‌ها نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: هرچند برخی در داخل ایران دوست دارند این رخدادها را اتفاقاتی معمولی تلقی کنند اما همه کسانی که دستی بر آتش سیاست دارند به وضوح واقفند که این اتفاقات بی‌سابقه از ماهیت پیچیده و سراسر متضاد ناقص در این کشور حکایت دارد.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آمریکا نماد لیبرال دموکراسی در جهان است و همواره مخالفان لیبرالیسم را مورد هجمه قرار داده؛ اما آنچه این روزها در امریکا در حال وقوع است نقطه سیاه دیگری در پرونده لیبرالیسم و نشان‌دهنده افول این تفکر است.

,

صدرالحسینی با بیان اینکه برخی در داخل ایران سال‌ها برای بزک آمریکا تلاش کردند و هنوز هم نمی‌خواهند افول آن را قبول کنند؛ خاطرنشان کرد: اینکه تصور شود این رخدادها صرفا بخاطر عملکرد ترامپ است، ساده‌لوحی است چرا که آنچه امروز در آمریکا شاهدیم ماحصل مجموعه‌ای از فشارها، تحقیرها و بی‌هویتی‌های سالیان طولانی در آمریکا است، که بدین گونه دارد خودش را بروز و ظهور می‌دهد.

,

وی تأکید کرد: بدون شک ترامپ و رفتارهای او در آمریکا یک استثنا نیست، بلکه تفاوت او با دیگر سیاست‌مداران آمریکا این است که او بیش از همه آمریکایی است و به همین دلیل هم آمریکای واقعی را دارد برای جهانیان به نمایش می‌گذارد.

,

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: جای تأسف این است که امروز کسانی از مذاکره با همین آمریکایی دم می زنند که اینچنین متزلزل و آشفته است؛ این در حالی است که آمریکا همواره نسبت به مردم ایران خصومت داشته و در این مسئله تفاوتی هم بین ترامپ و اوباما و بایدن وجود ندارد و فقط ترامپ بدون نقاب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه