اخبار داغ

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

فاز نخست پالایشگاه نفت خام فوق سنگین قشم افتتاح شد

فاز نخست پالایشگاه نفت خام فوق سنگین قشم افتتاح شد
با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، پالایشگاه نفت خام فوق سنگین شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم با سرمایه‌گذاری ارزی ۱۶۴ میلیون دلار و ظرفیت تولید ۳۵ هزار بشکه قیر در روز افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت پارس بهین پالایش نفت قشم سرمایه‌گذار خصوصی این پروژه بوده که باهدف ساخت پالایشگاه نفت خام سنگین در مساحتی به وسعت ۴۰ هکتار، قرار است در دو فاز؛ تولید قیر به‌عنوان محصول اصلی و نفت خام سبک به‌عنوان محصول فرعی به خودکفایی اقتصادی و ارزآوری کشور کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک هزار و ۱۰۰ نیرو در دوران ساخت این شرکت مشغول به کار بوده‌اند و پس از افتتاح، ۲۵۰ نفر به‌صورت ثابت در این شرکت اشتغال خواهند داشت.

,

تولید محصولات باکیفیت بالا مطابق با استانداردهای یورو ۲۰۰۵، کاهش آلودگی محیط‌زیست، بهره‌وری انرژی، کمک به ارتقا صادرات از اهداف اصلی این شرکت است.

,

فاز نخست تأمین پیش‌نیازهای پالایشگاه تولید قیر  شرکت قشم مولد افتتاح شد

, فاز نخست تأمین پیش‌نیازهای پالایشگاه تولید قیر  شرکت قشم مولد افتتاح شد,

فاز نخست تأمین پیش‌نیازهای پالایشگاه تولید قیر بهین پالایش قشم با سرمایه‌گذاری ۷۶ میلیون دلاری شرکت قشم مولد در سال جهش تولید به دست رییس دولت تدبیر و امید در منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

,

با افتتاح فاز نخست تأمین پیش‌نیازهای پالایشگاه تولید قیر، ۲۱ مگاوات برق، هشت هزار مترمکعب آب شیرین در روز و ۳۸ هزار تُن بخار در روز تولید می‌شود.

,

برق، آب و بخار تولیدشده در این فاز به‌عنوان پیش‌نیازهای تولید قیر پالایشگاه بهین پالایش قشم مورداستفاده قرار می‌گیرد تا این شرکت بتواند به تولید روزانه ۳۵ هزار بشکه قیر دست‌یافته و بخشی از نیاز کشور به این ماده موردنیاز در پروژه‌های زیربنایی را مرتفع کند.

,

 این پروژه در زمان ساخت برای ۱۵۰ تَن شغل ایجاد کرده و در زمان بهره‌برداری به ۴۵ نیروی کار ثابت نیاز دارد.

,

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۹، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، ۲۷ پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی ۲۴۰ میلیون دلار و ریالی ۱۷ هزار و ۴۳۰ میلیاردی در پنج صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که برای جامعه محلی، دو هزار و ۲۶۳ فرصت شغلی ایجاد کرده، افتتاح شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه