اخبار داغ

سرپرست دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور:

مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه برگزار می شود
حجت الاسلام ایوب میرخانی گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه با محوریت کتاب "حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه" برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ایوب میرخانی، سرپرست دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: با فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف ترویج مکتب بانوی بزرگوار دو عالم این مرکز به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب "حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه" نوشته سید محمد ضیاآبادی اقدام کرده است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی افزود: مخاطبان می‌توانند برای تهیه کتاب به کتاب فروشی های معتبر مراجعه کنند و یا با مراجعه به سایت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور به آدرس، jdte.ir فایل pdf آن را تهیه و در مسابقه شرکت کنند و از جوایز نفیسی که در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

سرپرست دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل ترین و برترین الگو برای زنان جهان اسلام به شمار می رود که امروز نیاز است امت های اسلامی به ویژه زنان و دختران در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

وی عنوان کرد: تاکنون هیچ زنی به پای حضرت زهرای مرضیه (س) نرسیده است، چرا که این بانوی بزرگوار با عمر کوتاه خود، آثار و برکات زیادی را برای همه زمان ها به یادگار گذاشته است‌.

میرخانی خاطرنشان کرد: آیات، روایات و سوره های قرآنی به ویژه سوره کوثر گواه عظمت حضرت فاطمه (س) است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه