اخبار داغ

تلاش مجلس نمایندگان آمریکا برای حفظ وجهه ایالات متفرقه!

این ننگ پاک نمی شود

این ننگ پاک نمی شود
تلاش مجلس نمایندگان آمریکا در راستای پاک کردن لکه ننگ انتخاب ترامپ در آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، انتتخاب ترامپ برای آمریکایی ها هزینه های زیادی را به دنبال داشت. این هزینه ها از افول جایگاه منطقه ای و جهانی این کشور گرفته تا نمایش یک چهره به دور از تمدن بود که همه به عنوان یک لگه ننگ بر دامن آمریکایی ها نشست.

این در حالی است که در روزهای گذشته نیز لکه ننگ آمریکایی ها پر رنگ تر شد و اقداماتی که ترامپ علیه کشور خود با شورش در کنگره داشت، نشان داد که وضعیت بدتر از آن چیزی است که همه می بینند.
با این وجود بحث مهمی مطرح شد تا ترامپ را قبل از پایان ریاست جمهوری اش استیضاح کنند. این اقدام آمریکایی ها علاوه بر اینکه در راستای جلوگیری از اقداماتی تخریبی بیشتر ترامپ باشد، تطهیر چهره آمریکاست تا ننگ انتخاب ترامپ را بشویند.

این اقدام ساعاتی پیش در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا به رای گذاشته شد و در نهایت با ۲۳۲ رأی موافق و ۱۹۷ رأی مخالف، طرح استیضاح مجدد ترامپ تصویب شد.

بدین‌ترتیب ترامپ به اولین رئیس‌جمهور آمریکا تبدیل شد که برای دومین بار در زمان حضورش در کاخ سفید استیضاح می‌شود. این اولین بار در تاریخ ۲۴۴ ساله ایالات متحده است که مجلس نمایندگان این کشور، دو بار طرح استیضاح یک رئیس‌جمهور را تصویب می‌کند.

به گزارش مرصاد، هر چند که این اقدام آمریکایی ها به نتیجه اولیه رسیده است اما به نظر می رسد که تلاش های این طیف از نمایندگان به نتیجه نهایی نرسد!

«میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا گفت که سنا تا قبل از شروع ریاست جمهوری بایدن طرح استیضاح دونالد ترامپ را بررسی نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، به نظر می رسد که دودستگی در آمریکا بیش تر از هر زمان دیگری شده است و بایستی منتظر اتفاقات جدیدی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه