اخبار داغ

سازمان بهداشت جهانی: سال دوم شیوع کرونا احتمالا بدتر و سخت‌تر خواهد بود

سازمان بهداشت جهانی: سال دوم شیوع کرونا احتمالا بدتر و سخت‌تر خواهد بود
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که سال دوم بحران شیوع ویروس کرونا احتمالا بدتر و سخت‌تر از سال نخست این بحران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که با توجه به چگونگی شیوع سریع گونه جدید ویروس، به خصوص در اروپا و آمریکا، سال دوم بحران کرونا احتمالا بدتر و سخت‌تر از سال نخست خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، مایک رایان مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی در این باره گفت: ما وارد دومین سال این بحران می شویم، شاید امسال حتی بدتر و سخت‌تر از سال قبل باشد، آن هم با توجه به تحولات مربوط به انتقال و شیوع سریع ویروس و مسائل و مشکلاتی که شاهد آن هستیم.

,

تاکنون بیش از 91.5 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و حدود 2 میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

,

هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره وخامت بحران ویروس کرونا در حالی است که شیوع گونه جدیدی از این ویروس در آفریقای جنوبی و بریتانیا، موجب تشدید نگرانی‌ها شده است.

,

ماریا فن کرکوف از کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی نیز گفت: پس از تعطیلات در برخی کشورها شرایط به جای آنکه بهتر شود، بدتر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه