اخبار داغ

استاندار کرمان مطرح کرد؛

لزوم تسریع در صدور مجوزها با هدف جذب سرمایه گذاران در جنوب کرمان/ با تکمیل زیرساخت‌ها جنوب استان به قطب جدید صنعتی تبدیل می شود

لزوم تسریع در صدور مجوزها با هدف جذب سرمایه گذاران در جنوب کرمان/ با تکمیل زیرساخت‌ها جنوب استان به قطب جدید صنعتی تبدیل می شود
علی زینی وند گفت: سرمایه گذاران را معطل نکنید و مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران را با رعایت قوانین در اسرع وقت صادر کنید ضمن آنکه سرمایه گذاران نیز باید در پیگیری امور جدیت داشته باشند و اگر این تعامل دو طرفه باشد شاهد روند پرشتابی در صدور مجوزها خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، علی زینی وند استاندار کرمان صبح امروز در سفر یک روزه به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در حاشیه افتتاح فاز اول شرکت مس کاوان اطلس کارمانیا بخش ساروئیه اظهار کرد: جنوب استان کرمان قطب کشاورزی کشور است اما باید کشاورزی آن مکانیزه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بر لزوم ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در کنار مزارع تاکید کرد و افزود: ارزش افزوده با فرآوری محصولات کشاورزی افزایش پیدا می کند.

,

استاندار کرمان بیان کرد: باید به بخش صنعت و معدن در جنوب استان توجه شود، در نظر داریم تا با تکمیل زیرساخت ها در آینده جنوب استان را نیز به قطب جدید صنعتی تبدیل خواهیم کرد.

,

زینی وند مطرح کرد: نباید تمرکز خود را تنها بر راه اندازی شرکت های بزرگ بگذارید بلکه لازم است به ایجاد کارگاه های کوچک بیشتر توجه شود، البته تاکید ما بر این است که همه طرح ها پیوست زیست محیطی داشته باشند.

,

وی خطاب به مدیران عنوان کرد: سرمایه گذاران را معطل نکنید و مجوزهای مورد نیاز سرمایه گذاران را با رعایت قوانین در اسرع وقت صادر کنید ضمن آنکه سرمایه گذاران نیز باید در پیگیری امور جدیت داشته باشند و اگر این تعامل دو طرفه باشد شاهد روند پرشتابی در صدور مجوزها خواهیم بود.

,

استاندار کرمان با اشاره به مشوق هایی که برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده، تصریح کرد: زیرساخت های لازم را در جنوب استان کرمان را فراهم خواهیم کرد تا میزان هزینه اجرای طرح ها برای سرمایه گذار کاهش پیدا کند.

,

به گزارش راه آرمان، شرکت مس کاوان اطلس کارمانیا ضمن فراهم کردن اشتغال ۴۰ نفر، سالانه ۹۰۰ تن مس کاتد را فرآوری می کند و برای راه اندازی این فاز ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

,

در ادامه این سفر استاندار کرمان کلنگ احداث فاز دوم این کارخانه را به زمین زد. مقرر شد تا در فاز دوم سالانه ۲۰ هزار تن فولوتاسیون تولید شود که برای راه اندازی آن به ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است، لازم به ذکر است در این طرح توسعه ۱۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه