اخبار داغ

صبح امروز؛

کتابخانه آیتی شهرستان بروجرد افتتاح شد

کتابخانه آیتی شهرستان بروجرد افتتاح شد
کتابخانه استاد آیتی شهرستان بروجرد طی مراسمی امروز به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: ساخت این پروژه از سال ۸۵ آغاز شد که این پروژه تکمیل، تجهیز و امروز افتتاح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: این کتابخانه با مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۲۰۰ متر در سه طبقه احداث شده که چهار میلیارد تومان برای ساخت پروژه و ۸۰۰ میلیون تومان هم تجهیزات برای این کتابخانه هزینه شده است.

,

مدیر کل کتابخانه های لرستان با اشاره به این که ۱۱ پروژه نیمه کاره در استان وجود دارد تصریح کرد: این تعداد کتابخانه با پیشرفت فیزیکی متفاوت در استان نیمه کاره است که تلاش می شود با تامین اعتبار تعدادی از این کتابخانه ها که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان سال به بهره برداری برسند.

,

طهماسبی تصریح کرد: کتابخانه روستای دینارآباد بروجرد نیز تکمیل شده که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و هچنین کتابخانه شهید باهنر شهرستان بروجرد نیز تکمیل و تجهیزات مورد نیاز این کتابخانه تهیه شده که در صورت تحویل، تجهیز و به بهره برداری می رسد.

,

وی بیان کرد: برنامه ریزی و رایزنی ها برای تامین اعتبار مورد نیاز کتابخانه های نیمه کاره در حال انجام است که این کتابخانه ها تکمیل و در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه