اخبار داغ

بازیکن بندرعباسی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد؛

فوتبال هرمزگان مدیری دلسوز می‌خواهد

فوتبال هرمزگان مدیری دلسوز می‌خواهد
قادری گفت: اگر در فوتبال هرمزگان مدیریت خوبی داشتیم تیم آلومینیوم در لیگ ماندگار می شد، باید در مدیریت این رشته ورزشی تغییر و تحول صورت بگیرد و مدیری که سکان دار آن است قوی و دلسوز هرمزگان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ محمد قادری جوان خوشنامی که اکنون درتیم تراکتورسازی تبریز بازی می کند از افتخارآفرینان ورزش فوتبال هرمزگان است و هر فوتبال دوستی او را می شناسد، قادری که از ناحیه هسترینگ دچار مصدومیت شده بود اکنون اوضاع بهتری دارد و ۲۹ به مصاف با استقلال می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی که اصالتا بندرعباسی است از سن ۱۸ سالگی بدون حضور در تیم امید، مستقیم رده بزرگسال را بازی کرده است و قهرمانی آسیا و پنجم جهان را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارد، فوتبال را از مدرسه فوتبال نخل بندرعباس شروع کرده و در تیم های شهرداری بندرعباس و توانیر نیزتوپ زده است.

,

این جوان ۲۰ساله که اکنون به تیم ملی فکر می کند نمونه ای از ظرفیت های فوتبال هرمزگان است، وی که ضعف فوتبال استان را عدم مدیریت صحیح می داند در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: اگر در فوتبال استان مدیریت خوبی داشتیم تیم آلومینیوم در لیگ ماندگار می شد، باید در مدیریت این رشته ورزشی تغییر و تحول صورت بگیرد و مدیری که سکان دار آن است قوی و دلسوز هرمزگان باشد.

,

خواسته ما از فوتبال هرمزگان؛ ماندگاری تیم ها است

, خواسته ما از فوتبال هرمزگان؛ ماندگاری تیم ها است,

بازیکن بندرعباسی تیم تراکتورسازی تبریز افزود: تیم تراکتورسازی اوضاع  خیلی خوب و هوادارن بسیار پرشوری  دارد، بازیکنان آیندگان بندرعباس نیز بومی هستند و برای رسیدن به موفقیت بسیار سخت تمرین می کنند که امیدوارم روزی آنها را در لیگ برتر ببینم.

,

قادری ادامه داد: پیشرفتم در فوتبال را مدیون مهدی جعفری هستم و امیدوارم قاسم رنجبریان نیز به ورزش استان کمک کند، مهرداد آوخ، محمدرضا عباسی و عرفان گل محمدی هرمزگانی هایی هستند که در لیگ برتر و در تیم های مس رفسنجان، فولادخوزستان و نساجی بازی می کنند.

,

وی تصریح کرد: به فوتبال هرمزگان علاقه خاصی دارم و حس بسیار خوبی است که از شهر خودمان نماینده و تیم داشته باشیم یک زمانی آلومینیوم را داشتیم اما نتوانست آنطور که باید ادامه دهد، دلیلش هرچه باشد ماندگاری آن چیزی است که ما می خواهیم.

,

قادری که در پرونده کاری خود ثبت گل به یکی از تیم های محبوب کشور را دارد خاطرنشان کرد: در بازی که با استقلال داشتیم قبل ازورود به زمین به برخی از دوستان گفته بودم که این بازی انرژی خاصی دارد، همان گل باعث شد تا بهترین بازیکن زمین و منتخب هفته در لیگ شوم.

,

این بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: پس از آن گل؛ انگیزه خاصی گرفتم و دیگر استرس هایی که یک بازیکن جوان باید داشته باشد را ندارم و با اعتماد به نفس بیشتری وارد زمین مسابقات می شوم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه