اخبار داغ

بی‌تفاوتی نسبت به کرونا کار دست گلستان داد؛

سفر به گلستان ممنوع شود/ زنگ خطر کرونا با هجوم مسافران زمستانی

سفر به گلستان ممنوع شود/ زنگ خطر کرونا با هجوم مسافران زمستانی
با وجود هشدارهای زیاد مسئولان مبنی بر شکننده بودن شرایط کرونا و قرمز بودن گلستان عادی انگاری ، عدم رعایت پروتکل ها و مسافرت ها زنگ خطر بزرگی برای شیوع دوباره کرونا و آغاز پیک چهارم در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ با وجود هشدارهای مداوم مسئولان استانی و کمیته ستاد کرونا شهرستان های بندرگز و کردکوی در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

شهرستانهایی که درهمجوار با مازندران قرار دارند همواره رفت و آمد دربین این دو شهر با شهرهای این استان زیاده بوده است.

,

به نظر می رسد؛ در طول یک هفته گذشته با توجه به عدم مدیریت صحیح در کنترل عبور و مرورها درون شهری و برون شهری، کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در غرب گلستان، مسئولان سلامت استان را دچار مشکل کرده است.

,

در آخرین گزارشی که روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد؛  کردکوی و بندرگز در شرایط شکننده کرونا قرار دارند.

,

اگر چه فاضل بیان کرد که طی چند هفته اخیر، شیوع کرونا در استان گلستان با شیب نزولی روبرو شده است و بیشتر شهرهای گلستان در وضعیت زرد قرار دارند اما این وضعیت نباید برای ما دل خوشی کاذب ایجاد کند زیرا هر نوع عادی انگاری برگشت به عقب و شیوع گسترده کرونا را به دنبال دارد.

,

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ با توجه به هشدارها و برگزاری جلسات متعدد با شبکه بهداشت و فرمانداری‌های این دو شهرستان در کنار اجرای طرح شهید سلیمانی امیدواریم که وضعیت کرونا در این دو شهرستان بهبود یابد.

,

وی همچنین تاکید کرد؛ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم، شاهد موج جدید کرونا در گلستان نباشیم

,

اما با توجه به مشکلات شدید اقتصادی در میان مردم استان گلستان به تبع مشکلات اقتصادی کشور وافزایش بیکاری موجب زیاد شدن برای مشاغل فصلی زیاد شده است و به دلیل  رفت و آمد به استان مازندران و کاهش پروتکل های بهداشتی یکی از عوامل قرمزشدن شهرهای غرب گلستان باشد .

,

اما به دلیل  تعطیلی روز یک شنبه (شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ) بسیاری از مردم  درحال هجوم به شمال کشور هستند که می تواند زنگ خطر بزرگی برای شیوع دوباره کرونا و آغاز پیک چهارم در استان باشد که مسئولان باید برای آن فکری بیاندیشند و شرایط سختگیرانه تری را برای ورود به استان گلستان در این ایام وضع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه