اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب:

فرد اراذل و اوباش در سرپل ذهاب دستگیر شد/ کشف و ضبط ۱۳ قطعه اشیاء تاریخی

فرد اراذل و اوباش در سرپل ذهاب دستگیر شد/ کشف و ضبط ۱۳ قطعه اشیاء تاریخی
منوچهر رضایی از دستگیری فرد اراذل و اوباش و کشف ۱۳ قطعه اشیاء تاریخی قیمتی و سلاح جنگی از مخفیگاه وی در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر حضور شخصی معلوم الهویه در شهرستان با سابقه انواع شرارت، سرقت، قاچاق سلاح و مهمات و تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان سرپلذهاب قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

فرمانده انتظامی سرپلذهاب افزود: پلیس آگاهی شهرستان پس از یکماه تعقیب و مراقبت نامبرده با هماهنگی مقام محترم قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شد که علی رغم غیرقابل نفوذ بودن مخفیگاه وی مامورین توانستند با رعایت موازین شرعی و قانونی با شگردهای خاص پلیسی ضمن ورود به این مخفیگاه این فرد شرور را در غافلگیری دستگیر کنند.

,

وی تصریح کرد: در مخفیگاه نامبرده چهار قبضه کلت کمری، ۷۳ عدد فشنگ جنگی کلت و کلاشینکف، ۱۳ قطعه اشیاء تاریخی قیمتی و ۵۰ گرم ماده مخدر از نوع هروئین و شیشه را که بصورت ماهرانه ای در نقاط مختلف مخفیگاه جاسازی و پنهان شده بود با شگرد خاص پلیسی کشف و ضبط نمایند.

,

رضایی اذعان داشت: برای متهم پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

,

وی در پایان افزود: نیروی انتظامی با پشتیبانی مقتدرانه دادستانی اجازه شرارت و ایجاد رعب و وحشت را به اراذل و اوباش نخواهد داد و با کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه را داشته باشند به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه