اخبار داغ

هرگونه تجاوز با پاسخ کوبنده خلبانان تیزپرواز مواجه می‌شود؛

امیر نصیرزاده: اجازه ‌هیچ‌گونه تعدی ‌را به دشمنان نمی‌دهیم

امیر نصیرزاده: اجازه ‌هیچ‌گونه تعدی ‌را به دشمنان نمی‌دهیم
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هم‌دل و هم‌تراز تحت رهبری فرمانده کل قوا اجازه هیچ تهدیدی به دشمنان نمی‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با بیان اینکه نیروی هوایی جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت قرار دارد اظهار داشت: امروز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با اتکا به منابع و امکانات داخلی به سطح بالایی از قدرت، توانایی و بازدارندگی دفاعی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ما طالب جنگ نیستیم ولی اجازه هیچ تعدی و تهدید به دشمنان نمی‌دهیم گفت: مدعیان دروغین دمکراسی بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هم‌دل و هم‌تراز، تحت رهبری فرمانده کل قوا در اوج  قدرت  قرار دارند و اجازه هیچ  تهدیدی به دشمنان نمی‌دهند.

,

 فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تحقیر شدن مدعیان قدرت به دست خلبانان ایرانی خبر داد و بیان کرد: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بارها، مدعیان قدرت را تحقیر کرده‌اند.

,

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه دشمن از توانمندی و قدرت رزمندگان و نیروهای مسلح برآورد غلطی دارد تاکید کرد: با قدرت و آمادگی دفاعی بالا، نیروهای مسلح، حتی اجازه فکر تعدی و تهدید به دشمن نمی‌دهند چراکه هرگونه تجاوز  با پاسخ کوبنده مواجه می‌شوند.

,

 در این جلسه ضمن معرفی امیر نعمت‌الله صدوقی به عنوان فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر از خدمات امیر علی‌اکبر طالب‌زاده قدردانی شد.

,

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم امیر علی‌اکبر طالب‌زاده را به عنوان معاون عملیات نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

,

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم در این مراسم با تجلیل از شهدای نیروی هوایی و خدمات ارزشمند حافظان حریم هوایی و مرزی جمهوری اسلامی از خدمات امیر طالب‌زاده تقدیر کرد.

,

محمد تقی ایرانی ویژگی‌های امیر سرتیپ دوم خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده را برشمرد و او را سربازی شجاع خلبانی کارآزموده و فرماندهی متعهد دانست که با اخلاق و ایمان در طول خدمت در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر منشا خدمات خوبی در حوزه حراست از مرزهای هوایی در منطقه حساس خلیج فارس ارائه کرده است.

,

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این مراسم با قدردانی از خدمات امیر طالب‌زاده گفت: همه فرمول دفاعی در منطقه تحت تاثیر اقدامات شجاعانه مدافعان حریم ولایت است.

,

سردار علی رزمجو نقش مهم خلبانان در عرصه‌های دفاعی را برشمرد و افزود: عقابان تیزپرواز پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با رشادت و شجاعت دور جدیدی در دفاع از مرزهای هوایی با اجرای ماموریت‌های مختلف خلق کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه