اخبار داغ

فرماندار دالاهو مطرح کرد؛

غربالگری بیش از 3 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو

غربالگری بیش از 3 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو
کرم محمدی گفت: در طرح شهید سلیمانی در شهرستان دالاهو بیش از 3 هزار نفر غربالگری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آبادخبر، کرم محمدی  فرماندار دالاهو در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اظهار داشت: در جریان اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاهها به ویژه بسیج سپاه شهرستان دالاهو، غربالگری را در مورد تعداد ۳۱۹۱ نفر در قالب ۶۳۵۳ خانوار انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر،,

وی با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه شهرستان دالاهو به بهترین وجه ممکن اجرا شد، اظهار کرد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  میزان بستری های شهرستان در ماه گذشته  از ۱۶ نفر به ۴ نفر و تعدا فوتی های شهرستان در آذر ماه  از ۶ مورد به ۲ نفر در دی ماه کاهش پیدا کرده است.

,

فرماندار دالاهو خاطرنشان کرد: اهتمام مردم و فداکاری مجموعه ادارات ذیربط بویژه شبکه بهداشت و درمان و بسیج سپاه پاسداران دالاهو وضعیت شهرستان را از زرد به آبی تغییر داده است به طور حتم تداوم این وضعیت به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همگان بستگی دارد.

,

محمدی تصریح کرد: تیم‌های نظارتی مشخص شده، مکلف به بازرسی میدانی و نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی هستند چون تغییر وضعیت شهرستان کاملاً شکننده بوده و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، آنرا دستخوش تغییرات می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه