اخبار داغ

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: اتحاد شیعیان در آفریقای جنوبی باید روزبه‌روز تقویت شود‌

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: اتحاد شیعیان در آفریقای جنوبی باید روزبه‌روز تقویت شود‌
آیت‌الله مکارم شیرازی بابیان اینکه شیعیان باید با امانت، صداقت، درستکاری، اخلاق خوب و محبت سایر افراد را به‌سوی مذهب خود دعوت کنند. گفت: آنچه امروز می‌تواند روح تشنگان به مذهب را سیراب کند، تعلیمات مذهب شیعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار شیخ شعیب رهبر شیعیان آفریقای جنوبی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار داشت: مردم را با غیر زبانتان به‌سوی دین دعوت کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تأکید بر اینکه  تبلیغ عقاید شیعه باید از طریق عمل صورت بگیرد، افزود: شیعیان باید با امانت، صداقت، درستکاری، اخلاق خوب و محبت سایر افراد را به‌سوی مذهب خود دعوت کنند.

,

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد:  شما به‌عنوان رئیس شیعیان آفریقای جنوبی تنها از طریق نامه با دیگر شیعیان تماس نگیرید، بلکه باید در میان آن‌ها حاضر شوید و حقایق را بیان کنید، زیرا اگر حضور در کار نباشد، شیاطین و بدخواهان توطئه افکنی می‌کنند.

,

استاد سطوح عالی حوزه علمیه اهمیت وحدت ملت‌های اسلامی را مورد تأکید قرارداد و  عنوان کرد:  برای شیعیان دنیا حدومرزی وجود ندارد، بلکه همه آن‌ها در هر مملکتی که باشند باید دست اتحاد به‌سوی همدیگر دراز کنند، اتحاد شیعیان در آفریقای جنوبی باید روزبه‌روز در میان خودشان و با کشورهای هم‌جوار و اهل سنت آنجا تقویت شود.

,
آیت‌الله مکارم شیرازی آموزش عقاید شیعه به نوجوانان و جوانان را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: عقاید شیعه، عقایدی است که از ائمه معصومین(ع) به ما رسیده است و باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود.
,

وی گفت: دنیای امروز دنبال مذهبی می‌گردد که آن‌ها را ازلحاظ روحی و معنوی سیراب کند و به عقیده ما آن مذهبی که می‌تواند در دنیای امروز روح افراد را سیراب کند، مذهب شیعه است.

,

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: ما با اهل سنت باید متحد باشیم، گرچه با آن‌ها در عقاید اختلاف‌نظر داریم، اما نباید فراموش کنیم که آنچه امروز می‌تواند روح تشنگان به مذهب را سیراب کند، تعلیمات مذهب شیعه است و همین‌که ما عقاید شیعه را تبلیغ کنیم، کافی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه