اخبار داغ

ساوه‌شمشکی: عملکرد اسکی‌بازان در رقابت‌های بین‌المللی رضایت‌بخش بود

ساوه‌شمشکی: عملکرد اسکی‌بازان در رقابت‌های بین‌المللی رضایت‌بخش بود
رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین درباره رقابت‌های بین‌المللی اسنوبرد توضیحاتی را ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی ساوه‌شمشکی در گفت‌وگویی بیان کرد: سطح و کیفیت مسابقات خوب بود و ورزشکاران هم عملکرد رضایت‌بخشی داشتند. با توجه به اینکه رقابت‌ها به صورت بین‌المللی برگزار شد، رکورد اسکی‌بازان توسط ناظر قدراسیون جهانی اسکی ثبت بین‌المللی شد تا بر اساس آن به ورزشکاران ما امتیاز داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: مقرر شد تا اسکی‌بازان ما در ۳ رویداد دیگر نیز شرکت کنند تا از این پنج تورنمنت، بهترین رکوردها برای ثبت امتیاز و کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی انتخاب شود.

,

شمشکی افزود: خوشبختانه در این مسابقات، اسبقیان و حمیدی رئیس و دبیر فدراسیون حضور داشتند و از نزدیک شاهد عملکرد و پیشرفت ورزشکاران بودند و این حضور برای ورزشکاران دلگرمی خوبی بود.

,

رئیس انجمن عنوان کرد: تا دی ماه سال آینده فرصت کسب سهمیه برای پارالمپیک زمستانی داریم و امیدوارم که با حمایت های مسئولین فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و همکاری پیست های دیزین، دربندسر و توچال بتوانیم ملی پوشان را به آمادگی لازم برای رقابت های کسب سهمیه و بازی های پارالمپیک برسانیم.

,

شمشکی در پایان گفت: با وجود تعطیلی اردوها و مسابقات به دلیل شیوع کرونا، ورزشکاران ما به خوبی تمرینات بدنسازی خود را در خانه پیگیری کرده بودند که این امر موجب حفظ آمادگی آنها برای مسابقات شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه