اخبار داغ

فرماندار لنده مطرح کرد:

نماینده کهگیلویه پیگیر مشکلات مخابراتی در لنده باشد+صوت

نماینده کهگیلویه پیگیر مشکلات مخابراتی در لنده باشد+صوت
فرماندار شهرستان لنده آخرین وضعیت پوشش ارتباطی تلفن همراه و اینترنتی این شهرستان را تشریح کرد و خواستار پیگیری مشکلات مخابراتی توسط نماینده کهگیلویه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید خدادوست موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس بااشاره به مشکلات حوزه ارتباطات در شهرستان لنده گفت: باتوجه به وضعتی توپوگرافی و کوهستانی بودن منطقه، با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم هرچند اقداماتی خوبی  شکل گرفته است اما پوشش 100درصدی در مناطق مختلف ایجاد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در حوزه قیام، چهارراه آل طیب، مله شیتاب، ایدنک و بخشی های از موگرمون به همت شرکت مخابرات و اداره کل فناوری و زیر ساخت حل شده است اما همچنان خیلی از مناطق شهرستان مشکلات خاص خود را در حوزه ارتباطات دارند.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: امروز نیاز به اینترنت برای دانشجویان و دانش آموزان در برنامه شاد که مهمترین بستر برای آموزش دانش آموزان است به اینترنت و ارتباط را چندین برابر کرده است.

,

وی تاکیدکرد: این مشکل امروز برای قاطبه دانش آموزان و دانشجویان بیشتر ملموس است و وقتی ارتباطات مجازی یکی از مهمترین نیاز های ما است انتظار داریم باتوجه به اعتباراتی که در حوزه برای رفع مشکلات زیرساختی ارتباطی نهایت همکاری و تلاش لازم را داشته باشند.

,

موسوی گفت: امیدواریم نماینده محترم شهرستان در این حوزه نیز پیگیری های لازم را داشته باشند و امیدواریم با رفع مشکلات زیرساختی شاهد پوشش 100درصدی ارتباطات اینترنتی و تلفن همراه در سطح شهرستان لنده باشیم.

,

ادامه اظهارات فرماندار لنده در کلیپ صوتی آمده است:

, ادامه اظهارات فرماندار لنده در کلیپ صوتی آمده است:, ادامه اظهارات فرماندار لنده در کلیپ صوتی آمده است:,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه