اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد؛

تاثیرگذاری در فضای مجازی با شبکه‌سازی و یارگیری

تاثیرگذاری در فضای مجازی با شبکه‌سازی و یارگیری
آیت الله مصطفی محامی گفت: دشمن سرمایه‌گذاری فراوانی در فضای مجازی انجام داده و ما نیز باید با شبکه‌سازی، یارگیری و جذب مخاطبان بیشتر به دنبال گسترش کار و تاثیرگذاری بیشتر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان امروز در بازدید از قرارگاه فضای مجازی بسیج استان ضمن تاکید بر گسترش فضای مجازی و اهمیت فعالیت در این عرصه، اظهار داشت: عدم استفاده جریان انقلابی از ابزار فضای مجازی، مسیر را برای فعالیت‌های همه‌جانبه دشمن هموار خواهد کرد و ما عقب خواهیم ماند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اهمیت فضای مجازی، لزوم استفاده و مدیریت این فضا در کلام مقام معظم رهبری، بیان داشت: دشمن سرمایه‌گذاری فراوانی در فضای مجازی انجام داده و ما نیز باید با شبکه‌سازی، یارگیری و جذب مخاطبان بیشتر به دنبال گسترش کار و تاثیر گذاری بیشتر بر طیف‌های مختلف جامعه باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خواستار ارتقاء کمی و کیفی با عمق تاثیرگذاری بالا در حوزه فضای مجازی استان شد و عنوان کرد: در این جهت شبکه سازی، همکاری و همیاری مجموعه‌های همسو مورد نیاز است تا مراکز کوچک‌تر رشد و توسعه پیدا کنند و در مواقع ضروری پشتیبانی‌های لازم نیز صورت گیرد.

آیت‌الله مصطفی محامی خواستار هماهنگی بین مجموعه‌های فعال در فضای مجازی شد و ابراز داشت: برای پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای نیاز است تا مغزهای متفکر جهت‌دهی لازم را صورت دهند و پس از تعیین نقش و تقسیم کار، عملیات‌ها در این فضا انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان با تبیین ابعاد فعالیت آتش به اختیار در فضای مجازی، متذکر شد: گاهی آتش به اختیار عمل کردن در فضای مجازی آسیب زاست و باید اصول و سیاست‌های کلی تعیین و بررسی‌های لازم، اقدام صورت گیرد.

وی با تاکید بر تلاش جدی در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره در استان، خاطرنشان کرد: کارگروه‌هایی در عرصه‌های مختلف تشکیل و با همکاری و همراهی مجموعه‌های همسو از امکانات و ظرفیت آنها استفاده و تقسیم کار صورت گیرد.

در ابتدا، محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان ضمن ارائه گزارشی از ماموریت‌ها، فعالیت‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه، بیان کرد: سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در حوزه آموزش و توانمند سازی بسیجیان در فضای مجازی و مواجهه با تهدیدات و آسیب های این فضا در سال 99 تعداد 226 کلاس حضوری و 150 کلاس غیر حضوری با تدریس اساتید برجسته و کارشناسان ملی و بومی برای 9385 نفر از عموم مردم و نیز 9451 نفر از اعضای شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی برگزار کرده است.

طهرانی مقدم ضمن تأکید بر محوریت شبکه سازی در فضای مجازی، افزود: سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ضمن برگزاری رویداد تولید محتوا و کارگاه های آموزشی تخصصی در این حوزه فقط در سال 99 بیش از 5 هزار تولید فاخر در قالب های فیلم و کلیپ، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک ،بازی و نرم افزار و طراحی سایت داشته است و نرم افزار فائزون به عنوان بانک جامع اطلاعات شهدای استان با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد و نیز بازی 41 که بیانگر ایثارگری رزمندگان سیستانی و بلوچ در لشکر 41 ثارالله با رشادت حاج قاسم میرحسینی قائم مقام این لشکر می باشد را از جمله مهم ترین تولیدات این سازمان در سال جاری بیان کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه