اخبار داغ

فرماندار سنقروکلیایی:

سهام عدالت می تواند تاثیر ویژه و کم نظیری را در توسعه منطقه فراهم آورد

سهام عدالت می تواند تاثیر ویژه و کم نظیری را در توسعه منطقه فراهم آورد
غلامرضا مرتضوی گفت: مقدار نقدینگی و ارزش روز سهام‌عدالت و سرمایه گذاری این شرکت در استان کرمانشاه می‌تواند فرصت ویژه و کم نظیری را در توسعه منطقه به وجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،غلامرضا مرتضوی در جلسه بررسی وضعیت سهام عدالت و ثبت نام در سامانه سجام که با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در سرسرای شهرداری سنقر برگزار شد گفت: به جهت دریافت سود سهام عدالت باید تمامی افرادی که از این سهام برخوردار هستند در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوند تا سود حاصله به حساب آنها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه امکان ثبت‌نام سجام به صورت غیر حضوری و در اپلیکیشن های مرتبط فراهم است از مشمولین و دارندگان سهام عدالت در شهرستان خواست با توجه به فرصت محدود هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد سجام خود از این طریق اقدام کنند.

فرماندار سنقروکلیایی تاکید کرد: نهاد ها و ادارات از تمامی ظرفیت اطلاع‌رسانی خود در شهرستان به جهت ارائه روش های ثبت‌نام و دریافت کد سجام به کار گیرند و مردم ثبت‌نام سجام را از طریق سایت و به صورت غیرحضوری انجام دهند

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان در این جلسه گفت: در گذشته مراحل احراز هویت و ثبت‌نام سجام به صورت حضوری انجام می‌گرفت اما اکنون افراد می توانند به راحتی بدون مراجعه حضوری از طریق گوشی هوشمند اقدام کنند.

امیر حمزه حیدریان افزود: افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند برای سجامی شدن اقدام کنند اما فعلا کد بورسی اجباری نیست.

وی گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کرمانشاه روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند.

حیدریان اظهار داشت: شرکت در مجمع شرکت سهام عدالت استان کرمانشاه و انتخابات هیئت مدیره لازمه دریافت کد سجامی است.

وی همچنین در خصوص جاماندگان از ثبت‌نام سهام عدالت گفت: دولت در آینده برای ثبت‌نام و برخورداری این افراد از سهام عدالت فراخوان عمومی صادر خواهد کرد و این افراد هم صاحب سهام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه