اخبار داغ

این رشته شوخی نیست

مجنونی: هدف اصلی ام سکوی دوچرخه سواری آسیاست/ تمریناتم برای بحرینی‌ها تحسین برانگیز بود

مجنونی: هدف اصلی ام سکوی دوچرخه سواری آسیاست/ تمریناتم برای بحرینی‌ها تحسین برانگیز بود
لژیونر دوچرخه سواری ایران گفت: هدفم کسی سکوی قهرمانی آسیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریسا مجنونی دوچرخه سواری همدانی کمتر از ۳ سال است که در این رشته رکاب می زند و با پشتکاری که داشته توانسته به عنوان لژیونر با یک تیم بحرینی قرارداد امضا کند و در آخرین مرحله اردو هم به تیم ملی دعوت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجنونی درباره شرایط این روزهایش می‌گوید: در این رشته سردی و گرمی های زیادی رو تجربه کردم که متوجه شدم هیچ جایگاهی بدون زحمت به دست نمی آید. در کنار ورزش حرفه ای درسم را ادامه دادم و توانستم فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی بالینی را اخذ کنم و بعد به مدت سه سال و نیم در دانشگاه بوعلی همدان تدریس دروس عملی داشته باشم.
,
 
,
مجنونی در ادامه خاطر نشان کرد: بزرگترین نگرانی همیشگی من دوری از خانواده بوده ولی حمایت های خانوادم از راه دور باعث شده تا این سختی ها برایم کمرنگ شود.
,
 
,
لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در ادامه اظهار داشت: از یک سال پیش فیصل مدیر تیم بحرینی تمرینات و برنامه های تمرینی من را تحت نظر داشت تا اینکه چند روز پیش توانستم قراردادم را امضا کنم. البته این کار بی شک با حمایت فدراسیون انجام شده چرا که اگر حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و  لطف آقایان قمری، سلگی که بسیار پیگیر کارهای من بودند، نبود نمی توانستم با این تیم بحرینی قرارداد امضا کنم. آقایان احمدی مدیر تیم های ملی و پراش سرمربی تیم ملی هم زحمات زیادی به شخصه برای من کشیدند که همیشه ممنون آنها خواهم بود. از آقای اسفندیاری ممنونم که حمایت های زیادی همواره نسبت به من داشتند.
,
 
,
وی درباره تیم بحرینی هم تاکید کرد: قرارداد من از اول ماه میلادی شروع شده و تا آخر سال ۲۰۲۱ میلادی ادامه دارد. از ماه بعد هم راهی بحرین می شوم تا در مسابقات آنجا شرکت کنم. این تیم بحرینی یک تیم کنتیننتال است که سه باشگاه با اسپانسری شرکت VIB در عراق دارد و یک تیم مشترک با اسپانیا که اسپانسری این تیم به عهده این شرکت است.
,
 
,
مجنونی درباره اهداف پیش رو هم اظهار داشت: بعداز رایزنی هایی که فدراسیون انجام داد، برای اینکه من بتوانم به عنوان لژیونر در این تیم رکاب بزنم، یکی از اعضای کادر فنی این تیم تمرینات من را در برنامه استراوا زیر نظر گرفتند و تمریناتم برایشان تحسین برانگیز بود. سال ۲۰۲۰ من حدود  ۲۳۶ جلسه تمرین کردم حدود ۷۳۸ ساعت که ۱۹۱۵۰ کیلومتر کل مسافت تمرین من بود. اهدافم را جلوی خودم چیدم و برای تک تک شان برنامه ریزی کردم.
,
 
,
وی درباره هدف پیش روی خود گفت: روزی که وارد این رشته شدم ذهنیتم تغییر کرد با چیزهایی که آموزش دیده بودم. این رشته شوخی نیست و دوری از یک جلسه تمرین مساوی است با دور شدن یک پله ای از هدف. سکوی آسیا فعلا یکی از اهدافم است که برای آن تلاش خواهم کرد. در حال حاضر خوشحالم که در اولین اردوی تیم ملی در سال ۹۹ که جهت آمادگی حضور در قهرمانی آسیا قرار است برگزار شود دعوت شدم، امیدوارم تمامی اعضای تیم ملی و کادر فنی بتوانیم در کنار هم بهترین تمرینات رو پشت سر بگذاریم تا در مسابقات بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه