اخبار داغ

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا که ما را تحریم دارویی کرده، درباره واکسن کرونا دایه مهربان‌تر از مادر شده است

آمریکا که ما را تحریم دارویی کرده، درباره واکسن کرونا دایه مهربان‌تر از مادر شده است
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آمریکایی که ما را مورد تحریم اقتصادی و داروی قرار داده است، امروز دایه مهربان تر از مادر شده و واکسنی را که ملتش حاضر به پذیرش آن نیستند می‌خواهد به ما بفروشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره عدم واردات واکسن کرونا از کشورهای آمریکا و انگلیس گفت: امروز آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد پس چرا این واکسن در میان مردم آمریکا استفاده نمی‌شود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مردم خود آمریکا از پذیرش واکسن فایزر امتناع می‌کنند، اما وقتی که این چنین است، باید این واکسن را خریداری و به مردم مان تزریق کنیم؟

,

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: آمریکا همواره سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور و ملت ما اعمال می‌کرده حال چه شده که امروز در ارتباط با این واکسن دایه مهربان‌تر از مادر شده و می‌خواهد واکسن فایز را به ایران بفروشند.

,

بابایی خاطرنشان کرد: آمریکا ۲۱۰ میلیارد دلار از دارایی‌های ما در سراسر جهان را بلوکه کرده و اجازه نمی‌دهد که ما با استفاده از این دارایی‌هایمان داروهای ضدسرطان را خریداری کنیم و امروز فروش واکسن کرونا را به ایران دنبال می‌کند.

,

وی افزود: ما در مجلس اجازه نخواهیم داد که عده‌ای سودجو بخواهند به منافع شخصی خود در بحث واردات واکسن از غرب دست پیدا کنند و سلامتی مردم را دستاویزی برای رسیدن به سود و منافع شخصی‌شان قرار دهند.

,

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این رهبر معظم انقلاب نگفتند که به هیچ عنوان واکسنی وارد نشود، بلکه ایشان فرمودند؛ اولویت با تولید داخل است اما اگر بنا شد که واکسنی از خارج از کشور خریداری شود باید از منبع مطمئنی این کار انجام شود.

,

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از تجربیات هند و کشورهای شرق آسیا در این زمینه استفاده کنیم و اگر واکسن مطمئنی در این زمینه ساخته و تولید شده باشد از آنها خریداری کنیم.

,

انتهای پیام/

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه