اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بازگشایی مدارس با نظر ستاد ملی کرونا انجام می‌شود/ آمادگی مدارس سرپل ذهاب برای بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس با نظر ستاد ملی کرونا انجام می‌شود/ آمادگی مدارس سرپل ذهاب برای بازگشایی مدارس
ناهید فضلی گفت: بازگشایی مدارس با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا کشور انجام می‌گیرد و مدارس سرپل ذهاب آماده بازگشایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید فضلی در گفتگو باخبرنگار بازی دراز اظهار داشت: امروز جلسه ای در شهرستان سرپل ذهاب برای رسیدگی به وضعیت تحصیل و یادگیری دانش آموزان این شهرستان برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: مسئولین آموزشی شهرستان طی گزارشی اعلام کردند که ۹۲ درصد از دانش آموزان به شبکه شاد وصل هستند و ۸ درصد باقیمانده از طریق تلویزیون و بسته های آموزشی تعلیم آنها انجام می گیرد.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در جلسه امروز بر لزوم تبعیت از دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا کشور در بازگشایی مدارس تاکید شد و اعلام شد که مدارس این شهرستان در پایه های اول و دوم تحصیلی آمادگی بازگشایی مدارس درصورت اعلام ستاد کرونا کشور را دارند.

,

 فضلی عنوان داشت: مدارس پایه های اول و دوم در مناطق با وضعیت آبی و زرد آمادگی تشکیل کلاسهای حضوری با گروههای کوچک بارعایت فاصله اجتماعی در صورت اعلام ستادملی مقابله با کرونا را دارند.

,

وی باتاکید برلزوم یادگیری همه دانش آموزان خاطرنشان کرد: مدیران ما بحث یادگیری دانش آموزان را به جد مورد بررسی قرار خواهند داد و علاوه بر بحث یادگیری بحث امنیت و سلامت جسمی دانش آموزان نیز مورد توجه ما خواهد بود.

,

 وی بااشاره به شرایط مدارس سرپلذهاب تصریح کرد: در سرپلذهاب بیش از ۷۰ درصد ثبت نام پیش دبستانی انجام شده و در روزهای پایانی سال امیدواریم که ۳۰ درصد باقیمانده هم در آموزشهای مجازی رایگان ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه