اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

دشمنان به دنبال تحریف سخنان رهبری هستند/ قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است

دشمنان به دنبال تحریف سخنان رهبری هستند/ قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز از جمله توان موشکی کشور، سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص کرونا و تشدید تحریم‌های ظالمانه دشمن مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

دشمنان به دنبال تحریف سخنان رهبری هستند

, دشمنان به دنبال تحریف سخنان رهبری هستند, دشمنان به دنبال تحریف سخنان رهبری هستند,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید مردم در این خصوص هوشمندانه برخورد کنند تا فریب تحریفات دشمنان را نخورند.

,

وی با تاکید بر اینکه واکسن کشورهای آمریکا، انگلیس و حتی فرانسه قابل اعتماد نیست، ادامه داد: این محل تردید بوده زیرا  کسانی که تا دیروز دشمن ما بودند، امروز به ما واکسن می‌دهند و این مسئله چگونه قابل اعتماد است و اگر توانایی دارند بیماران خود را مطرح کنند

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در بین مسلمانان هستند، گفت: ساخت فیلم‌های مربوط به پیامبر اکرم توسط انگلستان خود وحدت مسلمانان را هدف قرار داده‌اند.

,

وی تاکید کرد: برادر کشی و مسلمان کشی هدف آنهاست و باید با بصیرت در این مورد رفتار کنیم تا جلوی نقشه‌های دشمنان گرفته شود.

,

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: مراسم وفات حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و استان برگزار شود.

,

وی اضافه کرد: ذکر نام و یاد خداوند متعال در ابتدای هر کاری منجر می‌شود تا عمل فرد مبارک باشد و اعمال فرد نیز اصلاح شده و با برکت می‌شود.

,

قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است

, قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است, قدرت موشکی ایران، عامل بازدارندگی دشمنان است,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب، گفت: بر اساس تحلیل های ارایه شده توسط اندیشمندان خارجی، در صورت حمله آمریکا به ایران، این آمریکا است که ضرر می کند.

,

امام جمعه میاندوآب  با بیان اینکه هرگونه شیطنت آمریکا در منطقه سبب اتحاد بیشتر جنبش های مقاومت می شود، افزود: در این صورت است که بحران اقتصادی، دنیا را فرا گرفته و آمریکا را بیش از این که هست غرق خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه در صورت شیطنت آمریکا، رژیم صهیونیستی با هزاران موشک بالستیک مورد حمله قرار می گیرد، تصریح کرد: آمریکا از ترس اینکه رژیم صهیونیستی مورد تهدید کشورهای محور مقاومت قرار نگیرد، جرات هیچگونه اقدامی علیه ایران را نخواهد داشت.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه آمریکا سرمایه گذاری های زیادی در کشورهای منطقه از جمله ایجاد پایگاهها داشته است، اظهار کرد: تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر آتش موشک های ایران قرار دارند و در صورت هرگونه شیطنت و کار احمقانه، با خاک یکسان خواهند شد‌.

,

وی به مولفه و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: توانایی نظامی ایران اسلامی و قدرت موشکی مایه قدرت بوده و ایران اسلامی را در اوج اقتدار قرار داده و سبب بازدارندگی شده است.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه آمریکا برای اینکه گاوهای شیرده خود در منطقه را از دست ندهد، جرات هیچ اقدامی علیه ایران را ندارد، گفت: از سوی دیگر روسیه و چین مترصد این هستند تا آخرین تیر خلاص خود را به پیکره آمریکا بزنند.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال زیرسوال بردن خدمات نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: آیا این رسانه ها وضعیت کشور به اصطلاح مهد تمدن را نمی بینند؟

,

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه هنوز قبله آمال عده ای آمریکا است، گفت: متاسفانه برخی رسانه ها حتی یک کلمه در مورد وضعیت آشفته با اصطلاح مهد تمدن نمی نویسند و هنوز چشم امیدشان به آمریکاست.

,

تحریم یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران است

, تحریم یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران است, تحریم یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران است,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در خطبه های نماز جمعه پلدشت با بیان اینکه قانون مجلس در باب لغو تعهدات برجامی، تصمیم منطقی، عقلایی و قابل قبولی است، گفت: وقتی طرف مقابل به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل نمی‌کند، معنی ندارد جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل کند.

,

امام جمعه پلدشت افزود: تحریم یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران است، باید برداشته شود؛ البته اقتصاد ایران را باید به‌گونه‌ای قوی کنیم تا سیاست‌بازی‌ها در آن اثرگذار نباشد.

,

طالبی با اشاره به اتفاقات اخیر آمریکا، گفت: آنچه آمریکایی‌ها می‌خواستند در سال ۸۸ بر سر ایران بیاورند، در سال ۹۹ بر سر خودشان آمد.

,

وی تصریح کرد: اگر آمریکا وارد جنگ علیه ایران شود، رژیم اسرائیل توسط ده‌ها هزار موشک محاصره شده است که ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل توان مقابله با ده‌ها هزار موشک را ندارد.

,

امام جمعه پلدشت  اظهار کرد: در تمامی دوران ها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است و حضرت زهرا (س ) به عنوان اولین حامی و مدافع و آغازگر دفاع از حریم ولایت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه