اخبار داغ

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب:

اجرای طرح پالایشگاه‌ها برای 1000 نفر اشتغالزایی می‌کند

اجرای طرح پالایشگاه‌ها برای 1000 نفر اشتغالزایی می‌کند
حجت الاسلام مصطفی عسگری گفت: اجرای طرح پالایشگاه‌های عظیم گازی و پتروشیمی باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام مصطفی عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت : حضرت زهرا س با حمایت خود از ولایت و امامت و رهبر خود اعلام کرد تا مردم بدانند که امیرالمومنین ع دارای چنین جایگاهی است که شخصیت اول بانوی اسلام و بی بی دو عالم ب اتمام وجود از ایشان دفاع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: حضرت زهرا (س) با این کار خود اتمام حجتی کرد که هیچکس در پیشگاه خداوند و پیامبر (ص) و در پیشگاه تاریخ و مسلمانان هیچ عذری نداشته باشد. 

,

امام جمعه موقت شهرستان تصریح کرد: فاطمیه یک امتحان الهی است و وسیله آن ولایت پذیری و دفاع از ولایت است. 

,

وی  درادامه با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا س اذعان داشت: حضرت زهرا س در خطبه فدکیه مطالبی را متذکر می شود و می فرمایند ولایت و امامت عامل انسجام و اقتدار جامعه اسلامی است. 

,

وی ادامه داد: امت اسلامی اگر بخواهند ولایت قرآنی داشته باشند باید دوبعد اصل ولایت را مراعات کنند که بعد اول جهت ارتباطات داخلی در داخل جامعه اسلامی و نقش ولی فقیه در جامعه و بعد دیگر جهت ارتباطات خارجی یعنی رابطه جامعه اسلامی با جوامع دیگر است. 

,

خطیب جمعه موقت شهرستان تصریح کرد: نقش ولی در جامعه این است که هیچگونه تفرقه و اختلافی در سرتاسر امت اسلامی نباشد و صف های مختلف در داخل جامعه اسلامی ایجاد نشود.

,

وی با بیان اینکه حضرت زهرا س در خطبه خود ضمن بیان اینکه بعد از پیامبر ص عده ای حرف پیامبر ص را روی زمین گذاشته و حرمت وی را شکستند و همین باعث شد جامعه بعد از پیامبر سقوط کند و تفرقه و اختلاف به حد اعلای خود برسد افزود: وقتی حرمت شکسته شود دیگر هیچ چیزی در جای خود قرار نمی‌گیرد حرمت پیامبر ص را شکستند ،حضرت زهراس را بین در و دیوار به شهادت رساندند، دستهای امیرالمومنین ع را بستند و به مسجد کشاندند ،به امام حسن ع جسارت شد و او را به شهادت رساندند، سر امام حسین ع را بالای نیزه کردند و خاندان رسالت را به اسارت بردند و این برای ما پیام دارد که ای مردم مواظب باشید حرمت بزرگان و علما و رهبران شما شکسته نشود که یکی از راه‌های پیروزی دشمن حرمت‌شکنی است.

,

 عسگری  در ادامه به حضور دستیار ویژه وزیر نفت در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهارداشت: با حضور دستیار ویژه وزیر نفت در شهرستان های غربی استان کرمانشاه در اجرای طرح مطالعاتی پالایشگاه های عظیم گازی و پتروشیمی اتفاق خوبی است که با اجرای این طرح حدود یک هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود و باعث رونق اقتصادی منطقه خواهد شد. 

,

وی ضمن تقدیر از مسئولین استانی و شهرستان ابراز امیدواری کرد که باتلاش استاندار، نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان این طرح در سرپل ذهاب اجرایی شود تا بخشی از مشکلات معیشتی مردم برطرف گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه