اخبار داغ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

پلیس به سلامت مردم توجه دارد/ در آلودگی‌های هوای تهران، پای‌کار آمده ایم

پلیس به سلامت مردم توجه دارد/ در آلودگی‌های هوای تهران، پای‌کار آمده ایم
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که پلیس با تمام توان در بحث مقابله با آلودگی هوا در تهران پای کار آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیفیت هوای تهران همچنان نگران کننده‌ است و این وضعیت در شرایط تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و اعمال برخی دورکاری‌ها این گمانه‌زنی را تقویت کرده که ممکن است سهم برخی از صنایع و دستگاه‌ها در ایجاد آلودگی هوا بیش از حد پیش‌بینی شده باشد. در این شرایط احتمال برخورد با فعالیت‌های آلاینده از سوی نهادهای نظارتی و قضایی وجود دارد و این نهادها می‌توانند با موارد تخلف برخورد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: یکی از اقدامات پلیس توجه به سلامت مردم است. این توجه در موضوعات مختلفی نظیر محدودیت‌های کرونا، بحث دارو و ... وجود دارد و آلودگی هوا نیز یکی از این موارد است.
,
 
,
وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان در ایام آلودگی هوای تهران که به نظر می‌رسد متاسفانه امسال  نسبت به سال قبل بیشتر هم شده پای کار آمده است، گفت: در این زمینه ما همکاری خوبی با ستاد معاینه فنی، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تاکسیرانی و ... داریم و وظایف و اقدامات قانونی خود را نیز انجام می‌دهیم.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اینکه آیا پلیس برخوردی هم با صنایع آلاینده و فعالیت‌های منجر به افزایش آلودگی هوا داشته یا خیر اظهارکرد: در مورد به ما چیزی ابلاغ نشده است که بخواهیم با آن برخورد کنیم، اما اگر لازم باشد و از ما بخواهند، پلیس به عنوان ضابط دستگاه قضایی آن را اجرا خواهد کرد و این آمادگی وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه