اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

افول هیمنه پوشالی آمریکا در جهان/ بایدن؛ طراح تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است

افول هیمنه پوشالی آمریکا در جهان/ بایدن؛ طراح تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است
ائمه جمعه لرستان با اشاره به افول هیمنه پوشالی آمریکا در جهان عنوان کردند: بایدن؛ طراح تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: حُب حضرت زهرا (س) انسان را رستگار می‌کند، البته به شرطی که پشت سر این محبت اطاعت محض، شناخت و عمل باشد، شالوده زندگی بایستی بر اساس محبت در خانواده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به روش القاء عملی در اسلام، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) عبادت را عملی به فرزندان القاء می‌کرد، بُعد‌‌های عبادی، انفاق، ساده زیستی، تربیت، دفاع از ولایتِ ایشان الگویی برای همگان است، خداوند متعال به خاطر این اخلاق‌های نیکو عنایت ویژه‌ای به ایشان عطا فرموده است.

,

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی‌ماه، سرشار از عقلانیت، انقلابی گری و حکمت سیاسی بود، ایشان فرمودند: انقلاب اسلامی از قم آغاز شد، برخی مناسبت‌ها نباید کهنه شوند.

,

وی تصریح کرد: برخی افراد در کشور برخطی هستند که می‌گویند با آمدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا و پیوستن وی به برجام، تمام مشکلات رفع خواهد شد، در حالی بایستی بدانند که این تفکر اشتباهی است، چراکه بایدن خود طراح تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران بوده است.

,

طهماسبی با اشاره به کلام رهبری که فرمودند ما اصرار و عجله‌ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد، بیان کرد: مجلس و دولت تصمیمی انقلابی گرفته‌اند که شرط پیوستن ابتدا رفع تمام تحریم‌ها است زیرا برگشتن به‌صرف برجام که هیچ آثاری ندارد.

,

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه نمی‌تواند کوچک‌ترین حمله‌ای به مواضع ما داشته باشد، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار عامل بی‌ثباتی در جهان است، رهبر معظم انقلاب بر این تأکید دارد که ما در منطقه خودمان قرار داریم و دوستان خود را تنها نخواهیم گذاشت.

,

وی با اشاره به اینکه غنی‌سازی‌های مربوط به انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح‌آمیز به کار گرفته می‌شود، اظهارداشت: تحولات اخیر آمریکا مبنی بر تصرف کنگره که مرکز تصمیم‌گیری‌های آمریکایی‌ها است نشان‌دهنده رو به افول بودن هیمنه پوشالی او در جهان است.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه بیانات هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن کرونا خارجی، گفت: امیدواریم دولت جوان حزب الهی و انقلابی سرکار به یاد و رفتاری همچون شهید رجایی در جامعه پیاده کند، البته به تعبیر مقام معظم رهبری، دولت جوان به معنای کنار گذاشتن افراد باتجربه نیست.

,

شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند

, شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند, شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند,

حجت‌الاسلام علی سرلک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همه خوبی‌های عالم در حضرت زهرا (س) تجمیع شده است و ایشان الگویی به‌تمام‌معنا برای زنان و مردان جامعه امروز است.

,

وی افزود: بالاترین و بزرگ‌ترین مقام رضای الهی بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) در محبت و رضایت فاطمه زهرا (ُس) است.

,

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی عنوان کرد: تحریم‌های مبتنی بر قوانین بین‌المللی ظالمانه و جنایت‌کارانه است و لغو همه تحریم‌ها مطالبه ملت و شرط اصلی برگشت آمریکایی‌ها به برجام است.

,

وی تصریح کرد: اقدام مجلس به‌جا و قانونی بود، اگر اروپایی‌ها به تعهدات پایبند نباشند قوانین جدیدتری به تصویب خواهد رسید، دشمنان در دفاع مقدس با حمایت از صدام موشک‌هایی جهت کشتار ملت ایران و نابودی نظام در اختیار این فرد دیوانه قراردادند و باتجربه از گذشته، امروز نسبت به مسائل دفاعی و موشکی به‌هیچ‌عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

,

سرلک گفت: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولیدات داخلی قصد خنثی نمودن اثر تحریم‌ها را دارند ولی آمریکایی‌ها برای ایجاد خاورمیانه جدید و برای ناامنی در منطقه آمده‌اند درحالی‌که حضور ما در منطقه در جهت امنیت و ثبات منطقه و این حضور مقتدرانه اصلاً قابل معامله نیست.

,

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و مقاومت تربیت‌شده مکتب فاطمی بودند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت جوان انقلابی به معنای این نیست که رئیس‌جمهور فردی جوان باشد بلکه باید ملاک انتخاب افرادی باانگیزه خدمت‌رسانی و انقلابی است که نمونه بارز این افراد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت است.

,

وی یادآور شد: افول آمریکایی‌ها در چند روز اخیر قابل‌مشاهده بود، فتنه و توطئه‌ای که آمریکایی‌ها در سال ۸۸ به دنبال اجرای آن در کشور بودند در سال ۹۹ خود دچار آن شدند.

,

سرلک بیان کرد: واکسن خارجی آلوده که عوارض زیادی به دنبال داشته از طرف رهبر معظم انقلاب ممنوع شد، عقل اجتماعی حکم می‌کند زمانی که واکسن در کشور تولید می‌شود نباید از خارج وارد کنیم چراکه حتی شرکت‌های سازنده واکسن‌های آمریکایی آن را تزریق نمی‌کنند چگونه ما واکسن را تزریق کنیم.

,

نسل جوان احوالات بزرگان انقلاب اسلامی را مطالعه کنند

, نسل جوان احوالات بزرگان انقلاب اسلامی را مطالعه کنند, نسل جوان احوالات بزرگان انقلاب اسلامی را مطالعه کنند,

حجت‌الاسلام صمد حافظی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چگنی اظهار داشت: ما وظیفه‌ای جز خدمت به اهل‌بیت (ع) نداریم، بایستی پرچم عزای سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را به اهتزاز دربیاوریم، زیرا مکتب ناب شیعی برگرفته از همین ارادت‌ها است، در این راستا مراجع و بزرگان فرموده‌اند امید ما به این بیرق‌هایی است که در عزای اهل‌بیت (ع) نصب می‌شود.

,

وی با اشاره به سالروز شهادت نواب صفوی افزود: هر ملتی بایستی قدر علما و فقهای مؤثرش را بداند، آیت‌الله نواب صفوی (ره) با آیت‌الله کاظمی موموندی که از شخصیت‌های بزرگ لرستانی است ارتباط خوبی داشته  و منشأ خیرات در کشور بودند.

,

 امام‌جمعه چگنی عنوان کرد: نسل جوان بایستی در زمینه الگو گرفتن و شناخت هرچه بیشتر احوالات بزرگان انقلاب اسلامی اهتمام داشته باشند.

,

ممنوع کردن ورود واکسن خارجی توسط رهبر انقلاب نشان‌دهنده هوشمندی دقیق ایشان است

, ممنوع کردن ورود واکسن خارجی توسط رهبر انقلاب نشان‌دهنده هوشمندی دقیق ایشان است, ممنوع کردن ورود واکسن خارجی توسط رهبر انقلاب نشان‌دهنده هوشمندی دقیق ایشان است,

حجت‌الاسلام علی سپهوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام تاریخی ۱۹ دی‌ماه در سخنانی مهم فرمودند برای ما برگشت آمریکا به برجام یا عدم آن موضوعیت و اهمیتی ندارد، بلکه مهم برداشتن تحریم‌های ظالمانه می‌باشد که تابه‌حال به تأخیر افتاده است.

,

وی افزود: ایشان برای همه مسئولین و ملت و همه‌کسانی که اقتدار نظام اسلامی برای آن‌ها مهم است، راهبرد نظام اسلامی را مشخص نمود که مهم برای کشور ما اولاً و به ذات برداشتن تحریم‌ها است و بااین‌حال کاملاً آگاه هستیم که مسیر ما به چه سمتی است.

,

امام‌جمعه ازنا با اشاره به درایت مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوع اعلام کردن ورود واکسن خارجی، عنوان کرد: بیانات ایشان سرشار از عقلانیت، مدیریت و هوشمندی بود، چراکه یک واکسن بایستی دوران خاصی از آن بگذرد و بر چند نسل آزمایش‌شده و اطمینان، اعتماد و مصونیت از آن مشخص شود، اگر واکسن آمریکا خوب بود، چهار هزار نفر در یک شبانه‌روز در آمریکا فوت نمی‌شد.

,

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه آمریکا و انگلیس و همراهان آن‌ها خیرخواه ملت‌ها خصوصاً ایران اسلامی نبوده‌اند، تصریح کرد: این‌ها درواقع می‌خواهند واکسن را روی مردم ما آزمایش کنند، ما چگونه اجازه دهیم و بی‌احتیاطی کنیم واکسنی که هنوز سلامت و مصونیتش مشخص نیست روی ۸۰ میلیون ایرانی که بنای بر سربازی امام زمان (عج) را در کل جهان دارند، تزریق کنیم.

,

سپهوند گفت: در حال حاضر در داخل کشور به لطف خداوند متعال و به برکت خون شهدا و مدیریت مقام معظم رهبری واکسن کرونا داخلی پیگیری شده است و مراحل مختلف آن با موفقیت طی شده است.

,

امام‌جمعه ازنا بیان کرد: ما اعتماد بیشتری به واکسن داخلی و فرزندان ایران اسلامی داریم، چراکه این واکسن را برای اولین بار بر روی نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان آزمایش کرده‌اند و باید نیروهای جوانان متعهد و متخصص درونی را حمایت و دلگرم کنیم.

,

سپهوند گفت: خنثی‌سازی تحریم یک مسئله است و رفع تحریم‌ها مسئله دیگر، این خنثی‌سازی به دست خودمان است و رفع تحریم‌ها به دست دشمن، درواقع اگر این نسبت‌ها را در نظر بگیریم، مقدمه خنثی کردن تحریم‌ها است.

,

وی بیان کرد: امروز مشاهده می کنیم دنیای استکبار چه نگاهی به ایران اسلامی دارد و متأسفانه دولتمردان ما در هفت سال گذشته آن اندازه‌ای که به دنبال رفع تحریم‌ها بوده‌اند به دنبال خنثی کردن تحریم‌ها نبوده‌اند.

,

امام‌جمعه ازنا خاطرنشان کرد: خنثی کردن تحریم‌ها تنها با اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد که در عمل متأسفانه آن طوری که نظر مقام معظم رهبری بوده، صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه