اخبار داغ

کارشناس رسانه و فضای مجازی:

بازی "سفیر عشق" نشانه توانایی و پتانسیل‌ بالای جوانان انقلابی است

بازی "سفیر عشق" نشانه توانایی و پتانسیل‌ بالای جوانان انقلابی است
سید مهدی موسوی گفت: بازی "سفیر عشق" نشان داد توانایی و پتانسیل‌های بالایی در بین نیروهای جوان و انقلابی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدمهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با بیان این‌که انفعال در فضای مجازی قابل‌قبول نیست، اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد یک رویکرد منفعلانه از سوی برخی مسئولان به‌خصوص برخی مدیران وزارت ارتباطات در این زمینه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی با اشاره به بیانات رهبری که بر ضرورت قوی شدن در تمامی زمینه‌ها تأکید دارند، تصریح کرد: یکی از نشانه‌های اقتدار باید در فضای مجازی باشد و یکی از الزامات این قضیه این است که اولاً از این رویکرد منفعلانه‌ای که مسئولین دارند خارج بشوند و به معنای واقعی کلمه از شبکه‌های اجتماعی داخلی و بومی حمایت کنیم.

,

موسوی ابراز داشت: یکی از کار‌هایی که عقب مانده در این زمینه عدم توسعه و تقویت شبکه ملی اطلاعات است که همیشه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده و امیدواریم که دراین ایام تلنگری به مسئولان زده شود که در این عرصه‌ها کار کنند.

,

وی ادامه داد: به‌هرحال دشمن کارش دشمنی است و امروز یکی از قوی‌ترین عرصه‌هایی که دشمن می‌تواند بر افکارعمومی تأثیرگذاری داشته باشد، فضای مجازی و رسانه‌های نوین است.

,

کارشناس فضای مجازی و رسانه تأکید کرد: ما در برخی از این زمینه‌ها عقب افتادگی‌ها و ضعف‌هایی داریم که باید آن‌ها را به‌سرعت جبران کنیم البته برای تحقق این مهم نیاز به یک عزم و اراده قوی داریم.

,

وی به نقش جوانان انقلابی در این عرصه اشاره کرد و ابراز داشت: در فضای مجازی باید امکان مانور را در فضای مجازی و بستر وب از دشمن بگیریم و ابتکار عمل را در این زمینه از خودمان داشته باشیم.

,

موسوی به تولید بازی سفیر عشق اشاره کرد و گفت: این یک بازی جذاب و به‌روز نشان داد که ما توانایی و پتانسیل‌های بالایی داریم که متأسفانه یا باور نداریم یا اگر هم باور داریم جدیت و اهتمام لازم برای بروز و ظهور استعداد‌ها وجود دارد که باید این رویه غلط جبران شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه