اخبار داغ

رئیس شورای عالی استان‌ها:

افراد پیش از ورود به شوراها باید پالایش شوند

افراد پیش از ورود به شوراها باید پالایش شوند
احمدی با تاکید بر اصلاح قوانین شوراها گفت: افراد پیش از ورود به شوراهای شهر و یا روستا باید پالایش شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا احمدی، رئیس شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با تهران پرس؛ با تأکید بر لزوم تغییر قوانین انتخابات شوراهای شهر گفت: ما موافق صد درصد تغییر این قوانین هستیم و به جهت آنکه هرچه فیلتر ورودی نامزدها بهتر شود موضوع انتخابات شفاف‌تر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی با اشاره به دستگیری برخی از اعضای شوراهای شهر بیان کرد: اصلاح قانون انتخابات شوراها یکی از بازدارنده‌های اتفاقات اخیر است. افرادی که وارد شوراها می‌شوند باید امانت‌دار و متعهد باشند.
,
 
,
احمدی در ادامه گفت: این افراد باید بدانند که راه یافتن در شوراها به معنای کسب یک شغل جدید نیست؛ بلکه عضویت در شورا یک حرکت اجتماعی و افتخاری در جهت خدمت به مردم است. این موضوع در قانون اساسی نیز آمده است که شوراها شغل نیستند.
,
 
,
رئیس شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اصلاح قوانین انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: افراد پیش از ورود به شوراهای شهر و یا روستا باید پالایش شوند و  فرایندهای فنی تخصصی و… را طی کرده باشند. اکنون این موضوع در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و در حال بررسی است.
,
 
,
احمدی ادامه داد: ما نیز به‌عنوان شورای عالی استان‌ها نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای اصلاح قوانین شوراها به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌ایم. امیدواریم با اصلاح قوانین دیگر شاهد تخلف هیچ‌یک از اعضای شوراهای شهر و روستا نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه