اخبار داغ

حریف به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود

عبدی: تساوی مقابل گل گهر عادلانه بود/ نباید بی‌گدار به آب زد

عبدی: تساوی مقابل گل گهر عادلانه بود/ نباید بی‌گدار به آب زد
مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تیم فوتبال گل‌گهر از بهترین تیم‌ها از لحاظ مهره‌ و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدی مربی آلومینیوم عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل گل‌گهر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم فوتبال گل‌گهر از بهترین تیم های لیگ برتر از لحاظ مهره‌ و ساختار تیمی است و یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را دارد. با برنامه‌ریزی کادر فنی و صحبت‌های سرمربی موقعیتی در کل بازی به گل گهر ندادیم و بازیکنانمان در نیمه دوم سوار بازی بودند و چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: فکر می‌کنم گل‌گهر بیشتر دنبال به نتیجه رسیدن از روی ضربات ایستگاهی بود ولی بازیکنان ما دستورات و تاکتیک تیمی را رعایت و اجرا کردند و هرچه برای موفقیت تیمی نیاز بود انجام دادند.

,

مربی تیم فوتبال آلومینیوم عنوان کرد: بازی امروز دو تیم یک بازی خوب و زیبا بود، هرچند می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم ولی در نهایت کار به تساوی کشید که البته تساوی در مقابل گل‌گهر هم نتیجه خوبی بود.

,

عبدی خاطرنشان کرد: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشتیم، سیستمی را اجرا کردیم که مقابل گل‌گهر به پیروزی برسیم. برخی تیم‌ها در لیگ برتر نیازمند بازی هوشمند و دقیق تاکتیکی است و نباید بی‌گدار به آب زد و باید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخت و بازی کرد.

,

وی ادامه داد: همانطور که شما و تماشاگران مشاهده کردید بازی برابری بود که حتی در نیمه دوم در دقایقی تیم ما از رقیب سر بود و امکان به ثمر رساندن گل را داشت.

,

مربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به بازی مجیدی به عنوان بازیکنی دفاعی در خط حمله گفت: پشت هر اقدام تیم یک کار تاکتیکی است. این کار هم یک تصمیم تاکتیکی از سوی سرمربی و کادر فنی بود و تیم گل‌گهر به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی بود. برای آنکه دفاع‌های ما دور نخورند از آریا کیا استفاده کردیم و هم از مجیدی در آن پست استفاده کردیم که بتوانیم در ضربات ایستگاهی و ضربات بلند موفق شویم.

,

عبدی عنوان کرد: بحث نگه داشتن مدافعان حریف با توجه به داشتن چند بازیکن سرزن مانند منشا، سهرابیان، علیزاده و شاکری که در ضربات ایستگاهی به شدت خطرناک هستند با نظر سرمربی و برای افزایش میانگین قدی از مجیدی استفاده شد که خوب عمل کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: بهتر این بود بازی را با 3 امتیاز به پایان برسانیم اما این نتیجه تساوی صفر بر صفر نتیجه‌ای عادلانه برای هر دو تیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه