اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

تکریم زهرای اطهر، تعظیم پیامبر اسلام (ص) است/ رمز موفقیت ملت ایران؛ ایمان به مکتب فاطمی

تکریم زهرای اطهر، تعظیم پیامبر اسلام (ص) است/ رمز موفقیت ملت ایران؛ ایمان به مکتب فاطمی
امان الله علیمرادی گفت: مقام و عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) در علم، عصمت، طهارت، عبودیّت و بندگی خدا و مبارزه با ظلم و هدایت بشر به راه حق بر همه زنان عالم از ازل تا ابد برتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حق تعالی به آن وجود شریف مباهات می‌کند؛ چرا که  این بانوی گرانقدر میوۀ دل پیامبر اکرم(ص) و همسر امیرالمؤمنین علی علیه السلام و مادر امامان معصوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بزرگترین بانوی عالمیان است، عنوان کرد: در قرآن کریم خداوند نسبت به حضرت مریم فرموده است «واصطفاک علی نساء العالمین»، امّا برحسب روایات معتبره این اختیار و اصطفاء از آن جهت بوده است که حضرت مریم بدون شوهر، حضرت عیسی (علیه السلام) را زاده است و از این جهت، حضرت مریم علیها السلام نظیر نداشته است.

,

وی ادامه داد: امّا مقام و عظمت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در علم، عصمت، طهارت، عبودیّت و بندگی خدا و مبارزه با ظلم و هدایت بشر به راه حق بر همه زنان عالم از ازل تا ابد برتری دارد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: شیعیان، مسلمانان و همه حق طلبان عالم روز سوّم جمادی الثانی که مصادف با شهادت آن صدّیقه کبری است را گرامی می‌دارند و در سال‌های اخیر به فضل الهی با سوگواری و عزاداری، این روز را به عاشورایی دوّم تبدیل کرده اند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تکریم و احترام به زهرای اطهر، همانا تعظیم پیامبر اسلام (ص) و اجر رسالت آن حضرت است، تصریح کرد: ملّت عزیز و بزرگوار ایران به تمسّک به حبل محکم و نا گسستنی اهل بیت علیهم السلام، افتخار می‌کند و راه انقلاب بزرگ خود را ادامه می‌دهد به پیش می‌رود.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه رمز موفقیت این ملت، ارتباط و ایمان کامل به مکتب ائمه طاهرین و توسّل به آن ذوات مقدّسه است، خاطر نشان کرد: هویّت واقعی ما، تشیّع حقیقی و اسلام راستین است و از خداوند متعال خواستاریم که هرچه بیشتر ما را از عنایات کوثر فاطمه زهرا علیها السلام بهره‌مند بفرماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه