اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان:

اسکان اضطراری در روستاهای زلزله زده هرمزگان برقرار است/ چادر، پتو و موکت بین زلزله زدگان توزیع شد

اسکان اضطراری در روستاهای زلزله زده هرمزگان برقرار است/ چادر، پتو و موکت بین زلزله زدگان توزیع شد
سلحشور گفت: شب گذشته اردوگاه اسکان اضطراری در سه روستا انجام و ۱۲۰ نفر اسکان داده شدند و همچنین ۳۰ تخته چادر ، ۱۶۰ تخته پتو و ۶۰ تخته موکت بین زلزله زدگان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد: از بدو وقوع زلزله تیم ارزیاب هلال احمر به محل مورد نظر اعزام و از شب گذشته تاکنون تمامی مسئولین در حال رصد اتفاقات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:عمده اتفاقات در بندرلنگه و در سه روستای کلاتو، سایه خوش و دژگان این شهرستان رخ داد، ترک خوردگی های عمیق منازل روستایی و آسیب به بافت فرسوده این روستاها عمده خسارات وارده بوده است.

,

سلحشور ادامه داد: در هر سه روستا اسکان اضطراری، چادر و موکت برپا شده و تمامی امکانات فراهم شده است، با هماهنگی مناسب بین فرماندار، بخشداران و دهیاران تمامی شرایط لازم پیش بینی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه خوشخبتانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است اضافه کرد: تنها یک مصدوم در روستای سایه‌خوش نیز گزارش شده بود که به صورت سرپایی درمان شد و با همکاری سایر نهادهای مسئول بررسی ها به صورت متناوب رصد و استمرار خواهد یافت، به طور حتم تیم های ارزیاب و امدادی در محل مستقر و تمامی پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

,
,

وی تصریح کرد:بیشترین خسارات مربوط به ریزش دیوار حیاط و ترک خوردگی سقف و دیوار برخی منازل در روستاهای اطراف کانون زلزله بوده است.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد:شب گذشته اردوگاه اسکان اضطراری در سه روستا انجام و ۱۲۰ نفر اسکان داده شدند همچنین ۳۰ تخته چادر ، ۱۶۰ تخته پتو و ۶۰ تخته بین موکت توزیع شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه