اخبار داغ

طرح مسکن ملی؛ مرهمی که زخم مستاجرین را دوا نکرد؛

مسکن هایی که سهم مستاجرها نشد/لزوم بازنگری در برخی قوانین

مسکن هایی که سهم مستاجرها نشد/لزوم بازنگری در برخی قوانین
مهلت ثبت‌نام مسکن ملی در حالی 25 دیماه به پایان رسید که تعداد زیادی از مستاجرها به دلیل قوانین دست و پاگیر از این طرح بی بهره ماندند و این طرح، مرهمی بر زخم اجاره نشین ها نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، ثبت‌نام مرحله سوم مسکن ملی در ۲۲ استان همدان ساعت ۲۴ روز پنجشنبه 25دی ماه به پایان رسید و همزمان تا پایان دی‌ماه آخرین فرصت تعیین وضعیت متقاضیان طرح برای تمامی استان‌ها و دستگاه‌های مجری اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ثبت نام طرح ملی مسکن مهر که برای اقشار در آمد بود در حالی تکمیل ظرفیت شد که بسیاری از متقاضیان به علت قوانین سخت گیرانه از ثبت نام جای ماندند.

,

شهروند همدانی که کارمندی بازنشسته است، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مستاجر هستم و نتوانستم در مسکن مهر شرکت کنم چرا که سامانه به دلیل رد شدن بند ج اجازه ثبت نام نداد.

,

وی ادامه داد: متاسفانه یک واحد 50 متری در سال 93 به نام همسرم سند خورده و بعد از یکسال به علت مشکلی مسکن را فروختیم و حالا سالیان سال است مستاجریم اما به دلیل همان سند که به نام همسرم بوده نتوانستیم در مسکن ملی ثبت نام کنیم چرا در یکی از بندها بیان شده از سال 84 به بعد نباید سندی به نام شما خورده باشد.

,

این شهروند همدانی گفت: زمان حال باید ملاک باشد چرا که ما در حال حاضر مستاجر هستیم و خانه ای نداریم و این قانون خیلی بی معناست.

,

داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: قوانین و بندهای مسکن مهر دست هر استان نیست و مصوبه از تهران است که به صورت سراسری لازم الاجراست.

,

وی افزود: افرادی که مسکن ندارند و در حال حاضر مستاجر هستند و نتوانستند در مسکن ملی ثبت نام کنند می توانند مسکن و شهرسازی مراجعه تا آنها را به صورت آفلاین ثبت نام کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه