اخبار داغ

زدودن گرد و غبار از محرومیت؛ رهاورد گروه‌های جهادی

زدودن گرد و غبار از محرومیت؛ رهاورد گروه‌های جهادی
به همت گروه‌های رهروان امام خمینی(ره)، سیدالشهدا و عاشقان ولایت، حصار یک خانه محروم در شهرکرد چیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) حرکت‌های جهادی آغاز شد و نهاد جهاد سازندگی متولی انجام کارهای عمرانی در روستاها بود و امروز دانشجویان بسیجی با حضور در روستاهای محروم به نوعی در ادامه آن فعالیت ها ،کارهای بزرگی را در حوزه ‌های مختلف اعم از فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی به انجام رسانده و زمینه محرومیت‌زدایی مناطق مختلف کشور را به وجود آورده اند.

اردوهای جهادی بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری با هدف اشاعه فرهنگ خدمات رسانی در بین جوانان دایر شده و بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ کار و تلاش است، حضور دانشجویان بسیجی با تخصص‌های مختلف در مناطق محروم، خود یک هجرت بوده و این فرصت طلایی در راستای خودسازی و خدمت رسانی به محرومان آثار و برکات زیادی را به همراه دارد که یکی از این آثار تزکیه نفس است.

محرومیت زدایی و ایجاد روحیه امید در مناطق محروم از مهمترین اهداف اردوهای جهادی است که هر ساله توسط جوانانی غیرتمند که آرامش و خوشی خود را در آسایش همنوعان خود می دانند در قالب گروه های جهادی بسیج از قشرهای پزشک، مهندس، دانشجو، طلبه و دانش آموز دنبال می شود و زکات علم، توانایی و سلامتی خود را با خدمت به مردم محروم می پردازند.

در یکی از خانه های اطراف شهرکرد، خانه ای است که هیچ حصاری ندارد و مقابل آن خانه تجمعی برای معتادن شده است که برخی از دستگاه های اجرایی و با همت گروه های جهادی و بچه های هیئت تصمیم به حصار چینی برای این خانه  کرده اند که امنیت آن خانواده برقرار باشد.



هدف گروه های جهادی شاد کردن مردم در مناطق محروم است

حجت الاسلام عرفانی نژاد یکی از جهادگران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: گروه های جهادی هرجا که نیاز به کمک باشد وارد گود میدان می شوند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی تصریح کرد: خانه ای در اطراف شهرکرد بدون حصار بود که اعضای آن خانواده امنیتی نداشتند و همین باعث شد که مردم به صورت خودجوش به کمک این خانواده آمده و حصار این خانه را بچینند.

حجت الاسلام عرفانی نژاد عنوان کرد: نیروه های جهادی به صورت داوطلب به مدت 3 ماه است که غیرت به خرج داده اند و کار بزرگی را شروع کردند.

وی خاطر نشان کرد: همیشه نباید چشم به مسئولین داشت ، گاهی اوقات این خود مردم هستند که همت می کنند و به هرجایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند ورود پیدا می کنند.



به گزارش جهانبین نیوز؛ خدمت رسانی به مناطق محروم و دورافتاده یکی از اهداف مهم بسیج سازندگی و اردوهای جهادی است .
تنها دل خوشی بچه های جهادی در این مناطق این است که با کار و تلاش خود درعمران آبادی منطقه دل مردم را شاد کنند و خوشحالی وشادابی را در یک منطقه به مردم هدیه دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, هدف گروه های جهادی شاد کردن مردم در مناطق محروم است ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه